Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی از واگذاری ۳۴۰ فقره اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، محمدعلی بیجاری در آیین واگذاری 340 فقره اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم اظهار داشت: این اسناد در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مصوبات هیئت امنا به مردم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 340 سند جمعاً به مساحت بالغ بر 148 هزار هکتر و به ارزش بیش از 357 میلیارد ریال  به مردم واگذار شده است. مبلغ دریافت شده از مردم بالغ بر 352 میلیارد ریال بوده که 98 درصد کل مبلغ مذکور به صورت تخفیفی ارزش املاک لحاظ شده است.

مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته 1498 قطعه زمین در قالب املاک علوی و شبه علوی به مردم واگذار شده و مساحت این املاک بالغ بر 283 هزار متر مربع و ارزش ریالی بیش از 937 میلیارد ریال بوده ست که 99 درصد مبلغ در قالب تخفیف و 1 درصد بر اساس مصوب دریافت شده است.

خراسان جنوبی در اعطای اسناد علوی برای بنیاد مستضعفان استثناء است

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در این آیین گفت: بنیاد مستضعفان در جای جای استان خراسان جنوبی در حال خدمت رسانی است و هم اکنون در شهرستان درمیان به عنوان پایگاه و منطقه هدف بنیاد علوی است.

پرویز فتاح با بیان اینکه تا پایان اعطای واگذاری املاک ملت به ملت همراه آنان خواهیم بود تصریح کرد: روند اعطای اسناد مالکیت باید به سرعت به نفع ملت به انجام برسد. 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: دراستان خراسان جنوبی هر کجا بررسی کردیم اسناد به نام علم وزیر دربار شاه سند خورده بود که انقلاب این املاک رابه ملت برگرداند. 

بنیاد مستضعفان 28 زمین مینی‌فوتبال در سیستان و بلوچستان احداث کردبنیاد مستضعفان در اجرای طرح ملی مسکن گلستان مشار‌کت می‌کند

املاک غصب شده توسط پهلوی سریعتر به مردم برگردد 

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: مسئولان استان تمام تلاش خود را برای بازگشت حق غصب شده مردم توسط حکومت پهلوی به خرج دهند تا هر چه زودتر مردم به حق خود برسند.

علیرضا عباس زاده بیان کرد: واگذاری زمین های غصب شده مردم توسط رژیم پهلوی به مردم، حق مردم است که باید با یک حرکت جهادی و سریعتر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که تمامی اقداماتی که مردم را زودتر به حق‌شان می‌رساند، انجام دهند گفت: مسئولان تمام تلاش خود را برای بازگشت حق غصب شده مردم توسط حکومت پهلوی، به مردم به خرج دهند.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق آیات و روایات مستضعفان وارثان زمین هستند و قرار است همه عالم در اختیار مستضعفان قرار گیرد گفت: این وعده خداوند است که محقق خواهد شد.

عباس زاده با اشاره به اینکه هدف تمام ادیان الهی به سمت رفع محرومیت بوده است، گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران بر پایه حمایت از مستضعفان استوار شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای مستضعفان کرامت قائل و احترام است، اما کشورهای مستکبر جهان چنانچه کمکی هم در جایی به محرومان بکنند، در راستای اهداف استعماری و سرمایه داری خودشان است.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای تحقق عدالت باید زمینه‌های محرومیت ایجاد محرومیت حذف شوند، اظهار داشت: همه مسئولان در کشور وظیفه دارند که موانع پیش روی رفع محرومیت ها را بردارند و برای رسیدن انسان به جایگاه واقعی‌اش تلاش کنند.

انتهای پیام/250/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: املاک غصب شده توسط بنیاد مستضعفان پهلوی به مردم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی