Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@05:21:38 GMT

تهاتر ارز صادراتی خشکبار و زعفران با واردات موبایل

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۸۰۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین، هفته جاری وزارت صمت با انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در خصوص تهاتر ارز صادراتی خشکبار و زعفران و گیاهان دارویی با واردات موبایل مذاکره کرده است. این انجمن ضمن مخالفت، این پیشنهاد را برهم خوردن نظم بازار و مشکلات عدیده کوتاژهای وارداتی دانسته است.

در متنی که از انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی به دست اقتصاد آنلاین رسیده، آمده است؛ 

 با توجه به مذاکرات هفته جاری مجموعه وزارت صمت با انجمن در خصوص تهاتر ارز صادراتی خشکبار و زعفران و گیاهان دارویی با واردات موبایل به پیشنهاد صنوف فوق الذکر (تبدیل ارز نیمایی به صادراتی برای کل یا بیش از ۳۰۰ و یا بیش از ۶۰۰ دلار") این انجمن مخالفت خود را با این موضوع به علت برهم خوردن نظم بازار و مشکلات عدیده کوتاژهای وارداتی در سال گذشته، شفاها اعلام داشته و هر چند سیاست گذاری کلان حوزه ارز در کمیته های سطح بالای دولت جمع بندی و تصمیم گیری می‌گردد ولی انجمن نظر مکتوب خود را پس از جمع بندی نهایی تا  فردا رسماً به وزارت صمت اعلام می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است که در شرایط جاری اقتصادی کشور و فراگیری بیماری منحوس کرونا و وضعیت نامناسب بازار برای واردکنندگان و اصناف محترم، اولویت اصلی زنجیره تأمین موبایل کشور حفظ آرامش بازار و فراوانی کالاست و هرگونه تغییر سیاست‌های تجاری چه در حوزه ثبت فروش/ خرید / حمل و انبارش کالا در سامانه ها از ۱۴۰۰/۱۲/۱ و یا تغییر در سیاست های ارزی در ماه های جاری و آتی ،تا روشن شدن تعرفه موبایل برای سال ۱۴۰۱ و اجرایی شدن نرخ مبنای ETS برای محاسبات گمرکی ، از نظر این مجموعه،که  علاوه بر برهم خوردن نظم بازار منجر به نوسان قیمتی و آسیب به مصرف کنندگان و زنجیره تامین ‌‌توزیع خواهد شد ،مخالفت خود را اعلام می نماید.

لذا از اعضای محترم  تقاضا داریم در خصوص کلیه موارد مطروحه فوق، نظرات فنی و تخصصی خود را برای جمع بندی نهایی و ارسال نامه  اعلام فرمایید.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد صادرات واردات موبایل ارز صادراتی تهاتر ارز وزارت صمت انجمن وارد کنندگان موبایل اخبار مرتبط رشد ٨ درصدی بازگشت ارز صادراتی تصمیمات جدید بانک مرکزی برای بازگشت ارزهای صادراتی تامین کالای اساسی در پیچ و تاب ارز و ترخیص از گمرک خبر خوش وزیر صمت در خصوص واردات و صادرات ارزش تجارت خارجی ایران از ۲۴میلیارد دلار فراتر رفت/ صادرات سه و نیم برابر واردات شد ممنوعیت واردات موبایل به نفع تولید است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها تهاتر ارز صادراتی خشکبار و زعفران با واردات موبایل تور وارنا بلغارستان چند؟ (جدول) تهران از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین مدل های مختلف سانگ یانگ چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آغاز واگذاری طرح فیبرنوری از هفته آینده خرید خودرو تنها با پرداخت نصف قیمت با طرح خرید اقساطی همراه مکانیک تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است! خدمات بانکی به طور کامل الکترونیکی ارائه می شود؟ المپیک ایران در برزخ جدایی یا بازگشت مهدوی کیا! ثبت نام دوباره برای دریافت یارانه نقدی قیمت گوشت قرمز از ۲۰۰ هزار تومان گذشت (جدول) دفاع تیم ملی برای بازی کره جنوبی به هم می ریزد افزایش تولید ٢٣ رشته صنعتی تحریم های روسیه چگونه به اتحادیه اروپا ضربه می زند؟ جشنواره زمستانی با من، تخفیف روی فاکتور و قرعه‌ کشی جوایز نقدی خودروهای ۲۰۱۸ فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) افرادی که از آمپول می ترسند بخوانند! نقشه راه تجاری ایران و عمان تصویب شد خودروی ایرانی هم قیمت خانه شد! + جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده ادامه دارد؟ فیسبوک و تیک تاک؛ کدامیک پیروز میدان است؟ میوه ای که برگش سفیدی مو را درمان می کند اگه خریدار ب ام و هستید بخوانید + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) راهنمای خرید میلگرد آش محلی ای که دوای سرماخوردگی و کم خونی است آمار بستری های مبتلا به اومیکرون ۳ برابر شد آمادگی ایران برای مشارکت در اکتشاف معادن عمان ضرب الاجل مجدد آمریکا برای توافق طرح صیانت یا خودسانسوری بین المللی وضعیت اجاره مسکن کدام شهرها هشدار آمیز است؟ میادین میوه و تره بار تهران ۲۲ بهمن تعطیل است نفت، ۱۲۰ دلاری می شود؟ تعطیلی عمومی در اپیدمی ها اثر بخش است؟ یخچال فریزرهای دوقلوی ارزان (جدول) ورود کامیون پیشرفته امپاور BD۵۰۰ بهمن دیزل به بازار برنج دولتی زیر قیمت تمام شده خرید ارزان ترین پژوی ایرانی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان افزایش تعداد گلبول های قرمز خون با این روش درباره ویتامین B۱۵ بیشتر بدانید! تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن در دستور کار است نحوه محاسبه شمش بلوم و مقاطع طولی تغییر کرد/ تلاش برای جلوگیری از ریزش قیمت‌ ها بیت کوین های سرقت شده از بیتفینکس پیدا شد چرا مرگ و میر اومیکرون سه رقمی شد؟ تشخیص آسان کبد چرب با این علایم! تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / کمند با ۳۳۰میلیارد تومان صدرنشین ارزش معاملات صندوق‌ ها شد ​رانت بزرگ دولت برای صرافان! دوره قرنطینه اومیکرون در کودکان چند روز شد؟ فرود آمدن قو در فضای مه آلود سد کوثر گچساران + فیلم ارزان ترین محصول سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صادرات واردات موبایل ارز صادراتی تهاتر ارز وزارت صمت واردات موبایل جدول قیمت کامل ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول

قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو در بازار آزاد امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته به شرح زیر است؛

خودرو قیمت به تومان
پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲ ۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۳ ۶۸۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۷۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ ۱،۰۴۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰
تارا اتوماتیک v2 مدل ۱۴۰۳ ۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰
تارا دنده ای v1 مدل ۱۴۰۲ ۸۲۵،۰۰۰،۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ۱۴۰۳ ۶۴۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آبشنال مدل ۱۴۰۳ ۹۸۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۲ ۸۴۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس۶ دنده توربو چهار ایربک ۱۴۰۲ ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ ۸۳۰،۰۰۰،۰۰۰
اطلس G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۵۹۵،۰۰۰،۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ ۳۴۶،۰۰۰،۰۰۰
ساینا s دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۵۵،۰۰۰،۰۰۰
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ ۳۹۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ ۴۰۲،۰۰۰،۰۰۰
شاهین G مدل ( ۱۴۰۳)اتومات

۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ ۴۳۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱ ۵۷۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

مدل خودرو قیمت به تومان
رنو کولیوس ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تالیسمان E3 مدل ۲۰۱۸ ۵،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سونت ۱.۵ لیتر ۲۰۲۳ ۳،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا۲k۵لیتر

۵،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ ۵،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۳۹۸ سایپا ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای النترا ۱.۶ لیتر مدل ۲۰۲۳ ۳،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix45)۴ سیلندر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۶،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای توسان (ix35) ۲ لیتر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید مدل ۲۰۱۷

۱۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول