Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ سرپرست فرمانداری ویژه ملایر در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان ملایر در روستای جوراب، اظهار داشت: معدل ملایر در حوزه احداث مجتمع‌های آبرسانی از سایر شهرهای استان همدان پایین‌تر بود که با پیگیری‌های انجام شده مجوز احداث پنج مجتمع آبرسانی برای این شهرستان اخذ شد.

«حسین فارسی» با بیان اینکه ملایر پیش از این تنها دارای یک مجتمع آبرسانی دهلق بود، افزود: دهه فجر سال گذشته مجتمع آبرسانی سردار سلیمانی روستای علی‌آباد دمق افتتاح شد و احداث مجتمع آبرسانی سد کلان نیز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای آبرسانی به ۳۷ روستای مجتمع سد کلان بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد که ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت و چهار هزار و ۵۳۱ خانوار را زیر پوشش قرار می‌دهد.

به گفته فارسی، همزمان با ایام دهه فجر ۱۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه روستاهای این شهرستان باید از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شود، گفت: سد کلان ظرفیت عظیمی در استان همدان است که امیدواریم با اجرای این پروژه طی یکی ۲ سال آینده، شاهد تامین آب شرب روستاهای زیرپوشش مجتمع سد کلان باشیم.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» با اشاره به اقدامات انجام شده برای اخد مجوز احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان، تاکید کرد: روند اجرایی مجتمع آبرسانی سد کلان باید نسبت به سایر پروژه‌ها در استان از سرعت بیشتری برخوردار باشد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تامین اعتبار احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی، گفت: در کل کشور برای حدود یکصد مجتمع آبرسانی روستایی اعتبار مصوب شد که در تلفیق بودجه امسال برای چند مجتمع آبرسانی بزرگ ملایر نیز مجوز داده شده است.

«هادی بیگی‌نژاد» با بیان اینکه مجتمع آبرسانی سد کلان با ۳۷ روستای زیر پوشش در مدت زمان پنج سال اجرا می‌شود، افزود: این پروژه در طرح های سفر رییس جمهور به استان همدان نیز قرار داده شده و اعتبار آن برای ۲ سال آینده تامین شده است.

بیگی‌نژاد افزود: با وجود تحریم‌ها، تنگناهای مالی و فشارهای اقتصادی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تحمیل می‌کنند، معدل ایران از نظر گازرسانی، برق‌رسانی و سایر خدمات بالاتر از سایر کشورها است و در بسیاری شاخص‌ها جزء برترین‌های دنیا هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در این آیین اظهار داشت: برای آبرسانی به روستاهای مجتمع سد کلان ۳۳ باب مخزن ذخیره آب با حجم سه هزار و ۹۳۵ مترمکعب، ۹ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۱۰ کیلومتر خط انتقال آب شرب احداث و ۱۳۲ کیلومتر شبکه توزیع آب اصلاح می‌شود.

«فرهاد بختیاری‌فر» افزود: همزمان عملیات اجرایی ۹ پروژه اصلاح شبکه و انشعاب آب شرب ۱۰ روستا، خط انتقال آب شرب روستای حاجی آباد، احداث مخزن آب روستای علمدار علیا، اصلاح شبکه و انشعابات آب شهر ازندریان و سامن، حفر و تجهیز چاه آب شرب روستاهای حرم‌آباد و مهدی‌آباد نیز با بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

به گفته وی، علاوه بر این اصلاح شبکه و انشعابات آب شرب روستای آورزمان با بیش از یک میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان و اصلاح شبکه و انشعابات آب شرب، تجهیز و فنس‌کشی چاه روستای نمازگاه با اعتباری بیش از ۳۷۲ میلیون تومان نیز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا؛ در حال حاضر ۱۳۴ روستای شهرستان ملایر با جمعیتی حدود ۲۵ هزار خانوار زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی است.

برچسب‌ها افتتاح طرح ملایر آب و فاضلاب استانداری همدان توسعه روستایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح ملایر آب و فاضلاب افتتاح طرح ملایر آب و فاضلاب استانداری همدان توسعه روستایی دهه فجر مجتمع آبرسانی اصلاح شبکه احداث مجتمع استان همدان آب و فاضلاب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه مقدمات کار پروژه مسکن خبرنگاران استان فراهم شده، گفت : پیمانکاران در این زمینه مشخص شده و در حال اخذ مجوز‌های لازم هستیم.

وی افزود: مشکل کار در حال حاضر بحث تامین سهم آورده است که متاسفانه برخی خبرنگاران هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

الماسی تاکید کرد: پیشروی کار به پرداخت به موقع سهم آورده بستگی دارد و انتظار داریم سهم آورده از سوی متقاضیان به موقع تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن خبرنگاران در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تعهد ما تا مرحله سفت کاری است و این کار ظرف ۹ ماه انجام خواهد گرفت.

الماسی گفت: این پروژه بصورت واحد‌های سه طبقه حیاط دار احداث می‌شود که در هر طبقه هم دو واحد مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برنامه داریم تا تکمیل سهم آورده از سوی خبرنگاران، واحد‌ها را با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی واحد‌ها پیش ببریم.

الماسی در خصوص ثبت نام جدید از خبرنگاران هم گفت: سامانه مسکن ملی بصورت کشوری است و زمانی که سامانه بازگشایی شود، امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی کرمانشاه (مسکن خبرنگاران) در انتهای شهرک امام (ره) واقع شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان