Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در حاشیه آئین استانی نهضت کمک‌های مومنانه ویژه دهه فجر در ساری با اظهار اینکه این رزمایش با کمک به نیازمندان اجرا شده است، افزود: همچنین ۱۴ واحد مسکن مددجویی و محرومان در ساری افتتاح شد.

وی با بیان اینکه دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان برای است ۱۴ واحد مسکن محرومان هزینه شده است، افزود: این اعتبار از محل کمک‌های خیران، دستگاه‌های دولتی و وام تأمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در رزمایش کمک مومنانه سه هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در دهه فجر تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار مسلمی اعتبار صرف شده برای کمک‌های مومنانه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ذکر کرد.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ساری نیز با بیان اینکه در دوره هشتم کمک مومنانه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین حوزه‌های مقاومت تقسیم و بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: حوزه‌های مقاومت نیز دو هزار و ۲۰۰ سبد کالا به ارزش تقریبی دهه فجر به ارزش ۸۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع کردند.

وی افزود: در سال جاری دو میلیارد تومان برای تهیه جهیزیه نیازمندان با مشارکت خیران و پایگاه‌های مقاومت تأمین شده است و همزمان با سال نو نیز رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اجرا می‌شود.

وی تهیه لوله برای آبرسانی در روستای یادمان ساری را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

کد خبر 5421292

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران کمک مومنانه دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران جشنواره فیلم فجر گرگان آمار کرونا راهپیمایی 22 بهمن افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا عکس استانها چهلمین جشنواره فیلم فجر بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی