Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - شهردار صدرا گفت: در شب ۲۲ بهمن و به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام رضا (ع)، گلزار شهدای گمنام و ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع)، بام صدرا، مسجد، ولی عصر (عج)، مهدیه صدرا، حسینیه سیدالشهدا (ع)، مجتمع امام حسن (ع)، مسجد امیرالمومنین (ع)، مسجد امام صادق (ع)، مسجد امام حسین (ع)، مسجد خاتم الانبیاء، مجتمع ۷۰۰ واحدی جهاد، مجتمع ۱۲۳۰ واحدی شهید دست بالا و مجتمع ۱۶۹۵ واحدی وحدت بتن مراسم نورافشانی به همراه برنامه‌های فرهنگی در محوطه باز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیان گفت: با تعامل خوب ستاد نماز جمعه شهر صدرا و امام جمعه محترم، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) شهر صدرا، هیئت امناء محترم مساجد و هیئت مدیره محترم مجتمع‌های مسکونی پر جمعیت شهری، سازمان‌های مردم نهاد و فعال شهر صدرا و پشتیبانی شهرداری، همه شهروندان می‌توانند در هر گوشه شهر، این نورافشانی‌ها را در ساعت ۲۱ و همزمان با بانگ الله اکبر در بام‌های خانه خود ببینند و شعف پیروزی انقلاب را احساس کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی 22بهمن شهرداری صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم