Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@06:09:19 GMT

تلاش‌ برای «عزل» رئیس فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۹۵۴

تلاش‌ برای «عزل» رئیس فدراسیون فوتبال

 عملکرد شهاب‌الدین عزیزی خادم در طول مدت حضور در قامت ریاست فدراسیون فوتبال چندان به مذاق چند از عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال خوش نیامد تا آنها پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطر به دلیل عدم شفافیت مالی و همچنین نحوه گرفتن تأیید اساسنامه از سوی فیفا خواستار عزل وی شوند.

طبق آئین نامه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت ریاست فدراسیون فوتبال نیاز به اعلام دو سوم از این تعداد (هشت نفر از ۱۱ نفر) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با وجود تلاش هایی که مخالفان رئیس فدراسیون در روزهای گذشته داشته اند، این تعداد به رسمیت نرسیده تا همه چیز به روزهای آینده موکول شود.

یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که از مدتها پیش اختلاف نظرش با رئیس علنی شده بود، برای گرفتن امضا سایرین برای عزل عزیزی خادم وارد رایزنی و گفتگو شد تا بتواند نظر موافق آنها برای عزل رئیس فدراسیون فوتبال را بگیرد.

هر چند در ادامه کار یک عضو دیگر هیات رئیسه هم به مخالفان عملکرد عزیزی خادم اضافه شد اما این تعداد برای رسمی شدن عزل رئیس کافی نبود و باید سایر اعضای هیات رئیسه هم درخواست برکناری او را امضا می کردند اما رایزنی ها و لابی ها هنوز نتوانسته کاری از پیش ببرد.

اعضای «رای سفید» هیات رئیسه به طیف مخالف عزیزی خادم اعلام کرده‌اند فعلاً ترجیح می‌دهند موضوع را از طریق گفتگو پیش ببرند و در صورت عدم تحقق خواسته‌های خود موضوع عزل رئیس را در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اجرایی کنند.

با این وجود یکی دیگر از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که جزو حلقه نزدیکتر به عزیزی خادم نیز محسوب می‌شود با اجرایی شدن عزل رئیس فدراسیون موافقت و عنوان کرده در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد، حاضر است پای برگه درخواستی مخالفان را امضا کند اما همچنان پنج نفر دیگر باید به جبهه مخالفان عزیزی خادم اضافه شوند تا عزل وی کلید بخورد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون ریاست فدراسیون فوتبال خواهد افتاد. آیا عزیزی خادم می تواند مخالفانش را قانع کند و اوضاع فدراسیون را به حالت عادی بزگرداند یا بر تعداد مخالفان او اضافه خواهد شد و برگه عزل او امضاهای لازم را خواهد گرفت./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی