Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر سید حمید سجادی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) آغاز شد.

در ادامه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حجت‌الاسلام احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و معتمدکیا مشاور امور رسانه وزیر ورزش در حضور معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان معارفه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه  وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که امسال راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود، ورزشکاران و جوانان در کنار آحاد مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضوری حداکثری داشته باشند.

دکتر سید حمید سجادی تاکید کرد: در جهت پاسداشت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، باید تلاش کنیم، ضمن سرعت بخشیدن به رشد، توسعه و بالندگی ایران اسلامی، در دو حوزه ورزش وجوانان نشاط وشادابی را در کشور گسترش دهیم.

وی افزود: همه ما باید در هر شرایطی آماده خدمت به مردم شریف ایران باشیم و سفرهای استانی که برای مسوولان دو حوزه ورزش و جوانان پیش بینی می شود، باید زمینه ای برای خدمت رسانی و اجرای برنامه های تحول آفرین باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش احترام به پیشکسوت و توجه ویژه به فعالان پرسابقه ی دو حوزه ورزش وجوانان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: در آموزه های دینی و ورزشی ما توجه به بزرگان و پیشکسوتان در بخش های مختلف بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و این مهم باید از خود مجموعه سیاستگذاران، مدیران و برنامه ریزان این وزارتخانه به عنوان الگو در خانواده ورزش و جوانان تسری پیدا کند .

وی همچنین در خصوص انتصاب مدیران جدید وزارت ورزش و جوانان تعامل، همدلی، صداقت باهدف رشد وتعالی ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و افزود: همه ما برای یک هدف و آن هم ایرانی قدرتمند و مقتدر گردهم آمده ایم و در این راستا باید اهتمام ویژه داشته باشیم .

دکتر سید حمید سجادی در این نشست گزارشی در خصوص دستاوردهای سفر اخیرش به المپیک زمستانی به میزبانی کشور چین اشاره کرد و دیدار با مسوولان ورزشی حاضر در این رویداد را بسیار مثبت خواند.

در ادامه این جلسه معاونین و مدیران حاضر ضمن تبیین برنامه های حوزه کاری خود به تشریح مسائل و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان رسانه وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب هشت سال دفاع ایران ورزش و جوانان خدمت رسانی آموزه های دینی پیشکسوتان وزارتخانه خانواده وزارت ورزش رشد المپیک زمستانی چین مشکلات وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد

یه گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد انوار، توجه به آموزش و پژوهش را در ارزیابی آثار به خاطر تعیین این موضوع به عنوان شعار سال توسط ایکوم (کمیته بین المللی موزه‌ها) برای روز جهانی موزه‌ها عنوان کرد.

محمد انوار دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی موزه‌ها در گفتگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری آنا به داوری و پذیرش ۱۲۵ اثر در این کنفرانس خبر داد و گفت: این آثار تقریبا از اکثر استان‌های کشور ارسال شده است و همچنین آثاری را از کشور‌های انگلستان، قبرس، ترکیه، عراق، افغانستان و سخنرانانی را از کشور‌های فرانسه و انگلستان داشتیم.

وی در خصوص محور‌های مقالات رسیده به دبیرخانه گفت: پژوهش‌های رسیده به دبیرخانه سعی کرده بودند که به موضوع‌های کارکرد موزه‌ها، اهمیت آن‌ها، ارتباط موزه‌ها و معماری، طراحی، گالری‌ها و نمایشگاه‌ها، تجهیزات، آزمایشگاه، کارگاه، مرمت و احیاء، مستندنگاری و مستندسازی، استانداردسازی، حفاظت و...یپردازند و تقریبا آثار ارائه شده از کیفیت و درجه خوبی برخوردار بودند.

وی به توجه به موضوع آموزش و پژوهش در ارزیابی آثار ارسال شده اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تعیین این شعار سال که توسط ایکوم (کمیته بین المللی موزه‌ها) برای روز جهانی موزه‌ها که ۲۸ اردیبهشت ماه است، تعیین شده بود ما هم سعی کردیم تا محوریت ارزیابی آثار را بیشتر به این موضوع اختصاص دهیم.

انوار به حمایت دستگاه‌های دولتی و خصوصی بسیاری از برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: وزارت کشور، وزارت میراث، صنایع دستی و گردشگری، کمیسیون ملی یونسکو، بیش از ۱۲۵ دانشگاه و موسسه آموزش عالی و ... از این کنفرانس حمایت کردند و سعی کردند تا در روند اجرایی و علمی این کنفرانس نهایت همکاری را با دبیرخانه داشته باشند.

گفتنی است، اهداف اولین دوره کنفرانس بین المللی موزه‍‌ها، تقویت نقش پژوهشی نهاد موزه، انتشار آخرین نتایج و یافته‌های جدید پژوهشی و تجارب فنی و ترویجی در زمینه موزه و موزه داری، ارتقاء سطح دانش و آگاهی پژوهشگران و کارشناسان حوزه موزه، توجه ویژه به موزه‌ها و مسائل و موضوعات مرتبط، بررسی وضعیت موزه‌ها و ارتقاء سطح کیفی موزه‌ها با راهکار‌های اجرایی مبتنی بر روش‌های علمی و به روز، نقش و اثر موزه‌های علمی، فنی و دانشگاهی، تقویت هویت علمی و فنی کشور و معرفی در سطح بین الملل، حفظ میراث فرهنگی، علمی و تاریخی کشور و نمود بین المللی آن، دیپلماسی علمی و فرهنگی و استفاده از نقش موزه‌ها در باروری خلاقیت و نوآوری استعداد علمی، فرهنگی، تاریخی و هویتی کودکان، نوجوانان و جوانان و هم افزایی دانش و تجربه و اطلاعات موزه‌های کشور باهم و با موسسات موزه‌ای جهانی، ایجاد مشارکت و هم افزایی میان جامعه پژوهشگران، متخصصین و نهاد‌های اجرایی مرتبط است.

لازم به ذکر است که کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها ۵ اردیبهشت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس