Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با دو شیفته شدن خط تولید رکورد تولید محصول در این واحد صنعتی شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت لوازم خانگی پارس، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و یوم الله بیست و دوم بهمن نشستی با حضور محمدزاده مدیرعامل و مدیران و سرپرستان تولید در محل کارخانه پارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج محمدزاده در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: به برکت دهه مبارک فجر، شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس موفق شد با رشد  ۶۶.۶ درصدی در میزان تولید به رکورد بی سابقه در تولید روزانه دست یابد.

وی افزود: تولید روزانه یک هزار دستگاه محصول در یک دهه اخیر برای اولین بار بدست آمد و برای رسیدن به این هدف در شرکت لوازم خانگی پارس پس از بیست سال خط تولید دو شیفت شد.

محمدزاده یادآورشد: رکود بی سابقه تولید روزانه ۱۰۰۰ دستگاه لوازم خانگی درشرکت پارس شکسته شد و افتخاری دیگر در سوابق این شرکت به ثبت رسید.

محمدزاده تصریح کرد: در بهمن ماه امسال میزان تولید روزانه محصول در این شرکت  از ۶۰۰ دستگاه به ۱۰۰۰ دستگاه افزایش یافت.

وی افزود: پس از ۲۰ سال شیفت دوم تولید در شرکت لوازم خانگی پارس به راه افتاد و میزان تولید روزانه محصول به طور بی سابقه افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس بیان کرد:  در این شرکت در 9 ماه امسال بیش از یکصد هزار دستگاه لوازم خانگی تولید و روانه بازار شد.

محمدزاده افزود: لوازم خانگی پارس متعلق به همه پرسنل است و دست یابی به این رکورد بی سابقه با تلاش جهادی مدیران و کارگران و مهندسان و کارکنان شرکت میسر شده است.

در ادامه از تلاش و همکاری مدیران و کارگران خدوم و زحمتکش شرکت لوازم خانگی پارس تقدیر شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی انقلاب تولید لوازم خانگی شرکت لوازم خانگی پارس قزوین شرکت لوازم خانگی پارس دهه مبارک فجر تولید روزانه بی سابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم

یک ورزشکار بریتانیایی رکورد سنگین‌ترین مشت ثبت شده در تاریخ را جابجا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادی هال، قهرمان پیشین مسابقات قوی‌ترین مردان جهان، رکورد قبلی سنگین‌ترین مشت تاریخ را شکست و آن را به نام خود ثبت کرد.

تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او 191 هزار و 796 واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت 129 هزار و 161 واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال 2017، دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل 96 اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش 5 کیلویی از بالای سر انسان دانست.

پیروزی بوکسور مشهور آمریکایی در نخستین مسابقه پس از تابعیت روسیه

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات  وارد کرد که 208 هزار و 901 واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه 4 جانبه MMA در قطر است. هال 36 ساله سال 2022 برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن 35 ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

فیلم ثبت رکورد هال را در زیر ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل