Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی میرزاده کوهشایی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران مناطق گرمسیری مانند شهرستان میناب توانایی زیادی برای کشت و تولید انبه و لیمو دارد که با افزایش تقاضای داخلی و خارجی، باغداران علاقه بیشتری به کشت آن دارند و افزایش تولید آن می‌تواند به طور چشمگیری روی وضعیت اقتصادی مردم تاثیر مطلوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توان علمی و تخصصی اعضای هیئت علمی دانشگاه که پشتوانه بزرگی برای فعالیت این مرکز بوده‌اند، عنوان داشت: با نگاه علمی به مشکلات و معضلات کشاورزان استان هرمزگان می‌توان آنها را برطرف کرد.

میرزاده اضافه کرد: وجود باغات انبه و لیموترش در هرمزگان عنایت خداوند به مردم این منطقه است و بخش کشاورزی این استان ساحلی در جنوب کشور با توجه به جایگاه راهبردی آن و همچنین ظرفیت‌های ویژه این بخش به خصوص در توسعه کشت گلخانه ای در صورت گره گشایی از مسائل، می‌تواند نقش بسزایی در توسعه اقتصاد و بهبود معیشت مردم این منطقه و حتی کشور داشته باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه در این استارت آپ ۱۷ ایده به دبیرخانه ارسال شد که ۷ ایده موفق به ارائه آن شدند، خاطرنشان کرد: مرتضی مهدی زاده، عبدالعلی خاکسار و  ایران محمدپور به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: استارتاپ لیمو انبه هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد