Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:28:20 GMT

تراس شیشه‌ای و مزایای نصب در ساختمان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۳۱۵

تراس شیشه‌ای و مزایای نصب در ساختمان

وجود یک لایه محافظ و پوشش در فضای تراس ساختمان علاوه بر اینکه ایمنی آن را بالا می‌برد کاربری متفاوتی را هم برای آن به ارمغان می‌آورد که سبب شده در سراسر ایران پرطرفدار شود. - اخبار بازار -

وجود یک لایه محافظ و پوشش در فضای تراس ساختمان علاوه بر اینکه ایمنی آن را بالا می‌برد کاربری متفاوتی را هم برای آن به ارمغان می‌آورد که سبب شده در سراسر ایران پرطرفدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام انتخاب تراس شیشه‌ای باید دقت زیادی بکار ببرید که بهترین را از نظر کیفیت و متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. انتخاب درست بهره‌وری تراس را افزایش داده و کمک می‌کند تاسیسات مختلفی مثل پکیج و باربیکیو را در محیطی مناسب و ایمن نصب کنید. در این مطلب به بررسی مزایای نسب تراس‌های شیشه‌ای در انواع ساختمان می‌پردازیم.

تراس شیشه‌ای چیست و برای چه ساختمان‌هایی مناسب است؟

تراس شیشه‌ای انواع و اقسام گوناگونی دارد و به تراس‌هایی گفته می‌شود که برای پوشش فضای آن از انواع شیشه نشکن و سکوریت استفاده شده باشد. این شیشه‌ها تنوع بالایی دارند و به همین دلیل در اغلب ساختمان‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

ساختمان‌های در حال بازسازی هم به شرط اینکه استحکام کافی را داشته باشند و پی آن‌ها به اندازه لازم مقاوم سازی شود می‌توانند از تراس شیشه‌ای استفاده کنند. کوچکی و بزرگی فضای ساختمان هم اهمیت چندانی ندارد، در آپارتمان‌های کوچک برای استفاده حداکثری از فضا می‌توان اقدام به نصب تراس شیشه‌ای کرد و در فضاهای بزرگ هم برای زیبایی بیشتر نما و کاربردهای متعدد می‌توان از این شیشه‌ها بهره گرفت.

شیشه بالکن جمع شو، تاشو یا ریلی فرقی نمی‌کند بالاخره برای هر فضایی بسته به کاربری و نیاز می‌توان از انواع مختلف این گونه تراس‌ها استفاده کرد. برخی افراد از این فضا برای ساخت انباری، گلخانه، اتاق بازی کودکان، محل صرف چای عصرگاهی و میزبانی مهمانان استفاده می‌کنند.

تراس شیشه‌ای علاوه بر کارکردهای گوناگون جنبه لاکچری و خاص هم به فضا می‌دهد که باعث می‌شود افراد بتوانند از آن برای میزبانی جمع‌های کوچک و صمیمی استفاده کنند.

مهمترین مزایای نصب تراس شیشه‌ای در ساختمان کدام است؟

نصب تراس شیشه‌ای مزایای بسیاری دارد در اینجا به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

محافظت از فضای داخلی تراس

تراس فضای مناسبی برای نگهداری وسایل و ابزار مختلف است اما به سبب باز بودن در گذشته نمی‌توانستیم از آن به بهترین شکل استفاده کنیم. امکان سرقت وسایل داخل تراس از یک سو و عوامل محیطی مختلف مانع از آن می‌شد که از تراس به درستی استفاده کرد. شیشه تراس از این فضا به بهترین شکل محافظت می‌کند و به این ترتیب می‌توان آن را برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار داد.

جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات موذی

شیشه تراس‌ها راه نفوذ گرد و غبار و حشرات موذی به داخل فضای داخلی ساختمان را می‌گیرند. در گذشته نبود حفاظ مناسب در تراس کار نظافت فضای داخلی ساختمان را بسیار سخت می‌کرد و ناچار بودیم هر روز گرد و غبار موجود در فضا را از وسایل مختلف خانه پاک کنیم.

پس از نصب شیشه تراس نه تنها گرد و غبار بلکه حشرات موذی هم به راحتی نمی‌توانند به داخل خانه نفوذ کنند و افراد بدون استرس و با خیال راحت می‌توانند از فضای خانه لذت ببرند. رضایت بالای مشتریان پس از نصب شیشه بالکن موید این امر است که شیشه به میزان قابل توجهی مشکلات نظافت آن‌ها را حل کرده است.

استفاده بهینه از منظره خارج ساختمان

شیشه تراس به شما این امکان را می‌دهد که از فضای خارجی ساختمان خود بیشترین استفاده را ببرید و بدون وجود هیچ مانعی هر وقت که بخواهید از دیدن مناظر لذت ببرید. در گذشته چوب، سنگ و پوشش‌های مختلف مانع از تماشای محیط خارج خانه می‌شد اما این روزها با کمک شیشه سکوریت می‌توان حداکثر استفاده را از منظره برد و هنگام ورزش، مدیتیشن، گفتگوی عصرگاهی و حتی بازی بچه‌ها از تماشای منظره لذت برد.

کاهش هزینه‌های عمومی خانوار

یکی از مزایای نصب شیشه تراس محافظت بالای آن در برابر سرما و گرما است که در فصول سرد سال مانع از خارج شدن گرمای داخل خانه شده و در فصول گرم سال هم مانع می‌شود خنکای محیط به خارج برود. به این ترتیب قبوض ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش داشته و در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود. شیشه سکوریت بهترین عایق دربرابر سرما و گرما است و به همین دلیل افراد آن را نصب می‌کنند.

ایمنی بالا و مقاوت زیاد

ایمنی بالا و مقاومت زیاد از دیگر مزایای نصب شیشه تراس است که باعث می‌شود افراد نگران نفوذ بیگانگان به فضای داخل ساختمان نباشند، علاوه بر این خطر سقوط افراد و اشیا از تراس را به صفر می‌رساند. در گذشته حوادث سقوط از تراس آمار بالایی داشت و بسیاری والدین نگران آن بودند که هنگام کار و بی‌توجهی آن‌ها کودکان از تراس سقوط کنند. شیشه تراس این مشکل را برای همیشه حل می‌کند.

افزایش فضای داخلی ساختمان

شیشه تراس فضای داخلی ساختمان را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود افراد از محیط استفاده بهتری داشته باشند. گاهی حتی تراس به بخش داخلی خانه اضافه شده و فضای نشیمن یا اتاق را چند متری افزایش می‌دهد که در فضای شهری مدرن یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید.

مدرن سازی نمای ساختمان

استفاده از تراس شیشه‌ای نمای ساختمان را هم مدرن و زیبا می‌کند، ساختمان‌هایی که تراس شیشه‌ای دارند امروزی‌تر به نظر رسیده و طرفداران بسیاری دارند. نمای شیشه‌ای یکی از المان‌های ساختمان‌های مدرن است که با کمک تراس‌های ساخته شده از شیشه می‌توان جلوه آن را دوچندان کرد. طراحان داخلی هم تراس‌هایی که به این شکل طراحی شده را بسیار می‌پسندند و برای استفاده بهینه از آن برنامه‌های متنوعی دارند.

تراس شیشه‌ای و مزایای نصب آن بسیاری افراد را وسوسه می‌کند که برای استفاده حداکثری از فضا و بهره برداری حداکثری از ساختمان به سراغ آن بروند. اگر شما از آن دسته افراد هستید که دوست دارید از این تراس‌ها استفاده کنید باید به شما مژده دهیم که در ایران انواع و اقسام شیشه سکوریت و تراس شیشه‌ای ساخته می‌شود و شما با کمی وقت گذاشتن و تحقیق می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خانه خود شناسایی کنید. هنگام خرید حتما به سراغ برندهای معتبر بروید که امتحان خود را در بازار پس داده و در بین مردم خوشنام هستند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای داخلی ساختمان تراس شیشه ای مزایای نصب ساختمان ها گرد و غبار فضای داخل شیشه تراس نصب شیشه تراس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مریم جلالی در بازدید از کارگاه‌های شیشه‌گری و گلاب‌گیری میمند گفت: این شهرقابلیت تبدیل به شهر ملی شیشه‌گری را دارد.
او افزود: شیشه‌گری یکی از مهارت‌های اصیل میمند در کنار گلاب‌گیری است و این صنعت دوست دار محیط زیست می‌تواند به ترویج گلاب‌گیری نیز کمک کند.
جلالی همچنین هم از برخی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری شهر دژکرد بازدید کرد و در جشن شکوفه‌های بادام، لوح ثبت ملی میراث ناملموس مهارت کیسه بافی و شاهنامه‌خوانی را به فرماندار اقلید اهدا کرد.
 محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: مقدمات ثبت ملی دژکرد فراهم شده تا این شهر به زودی شهر ملی کیسه بافی شود.
کیسه بافی سنتی یکی از هنر‌های قدیمی رایج در دژکرد اقلید است؛ این نوع کیسه حمامی بافتی شبیه به بافت گلیم دارد با این تفاوت که با دو رنگ پشم سفید و مشکی بافته می‌شود.
میمند از توابع شهرستان فیروزآباد در جنوب شیراز و دژکرد از توابع اقلید در شمال مرکز استان فارس است.

دیگر خبرها

  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد