Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:51:54 GMT

افتتاح ۳ پست اسکله آلومینومی در جنوب ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۷۵۸۳

مصادف با برپایی جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه ۳ پست اسکله آلومینیومی صیادی، با حضور مسئولین و تولیدکنندگان در بندر صیادی دیر استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سیدحسین حسینی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در این مراسم گفت: شنیدن درد و دل صیادان معطوف به حال نیست و من ۲۵ سال است با این قشر زندگی و موضوعات را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس  می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند کلید حل مشکلات مدیریت جهادی است. در بعضی جاها می بینم هزینه اسکله برای شناورهای بزرگ انجام می شود اما شناورهای کوچک استفاده می کنند، اما امروز و اینجا این نمونه اسکله را دیدم که طراحی مناسب جهت پهلوگیری شناورهای صیادی کوچک بود و کار بسیار خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل گروه مکین دریا قشم نیز اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به گام دوم انقلاب و شعار سال، اسکله های آلومینیومی جهت ساماندهی ۶۰ فروند شناور صیادی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان و با سرمایه گذاری شیلات استان بوشهر نصب و تحویل شد.

مهدی زارع ادامه داد: اسکله های آلومینیومی با گرید ۶۰۰۵ دریایی مطابق با بالاترین استاندارد های جهانی طراحی، نصب و راه اندازی و سیستم مهار بندی این اسکله ها توسط بارج و یدک کش و تجهیزات شمع کوبی اختصاصی در مجموعه انجام شد. 

وی خاطرنشان کرد: ترخیص بعضی از مواد اولیه بخاطر تایید بانک مرکزی سه ماه طول می کشد و از طرف کارفرما ها نیز مدام نامه های تاخیر پروژه دریافت می کنیم. بر این اساس، در کنار هزینه های سنگین دموراژ و انبارداری بنادر، تولید کننده درگیر بروکراسی اداری بین کارفرمایان و این امر موجب رکود اقتصادی، بیکاری و ... می شود.

زارع اظهار امیدواری کرد که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولین مرتبط در جهت تحقق و اجرای شعار سال و حمایت ازتولید، مانع زدایی کنند.

گفتنی است، استان بوشهر با داشتن طولانی ترین مرز دریایی با خلیج فارس و سواحل بکر و منحصربه فرد، ظرفیت مهمی در عرصه صید وصیادی و آبزی پروری فراهم کرده و همجواری این استان با خلیج فارس، ظرفیت های مهمی در بخش های مختلف برای تولید، اشتغال زایی، سرمایه گذاری و تجارت فراهم کرده است.

«بندر دیر» یکی از بنادر مهم صیادی استان بوشهر، به عنوان بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور معرفی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # حامد آهنگی ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی