Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب در مسجد مجیب المضطرین بخش گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و با راهنمایی‌های داهیانه امام خمینی (ره) به ثمر نشست.

وی با اشاره به شکنجه‌های سخت و طاقت فرسای ساواک علیه انقلابیون، افزود: مأموران سفاک و ستم گر ساواک برای مبارزه با انقلابیون از هیچ کوششی فروگذار می‌کردند و ما شهدا و جانبازان زیادی برای انقلاب دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن، نظام اسلامی را در محاصره سختی قرار داده است، گفت: جامعه اسلامی در جنگ ادراکی و شناختی قرار دارد و برای کشف واقعیت‌ها می‌بایست چشم و گوشمان به فرامین رهبری معظم انقلاب باشد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه، بیان کرد: راه، روش و منش شهدا بر خط ولایت استوار بود و ما هم باید در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به زوایای پیچیده جنگ نرم دشمن، افزود: دشمن در تلاش است تا با دو بهم زنی‌ها، شبهه افکنی ها و ایجاد غبار بین حق و باطل، جامعه را دچار اختلال فکری و شناختی کند که باید حواسمان به این شگردها باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نسبت به آزادسازی قدس وظیفه مند هستیم، گفت: برای آزادسازی قدس شریف باید بند پوتین‌ها را محکم بست.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به چگونگی شهادت میرزا کوچک جنگلی، بیان کرد: شهادت میرزا نتیجه جنگ ادراکی و شناختی بود.

وی همچنین افزود: عده‌ای با نفوذ در بین یاران میرزا و با تفرقه افکنی و دو دستگی، این مبارز نستوه را توسط خود یارانش به شهادت رساندند.

کد خبر 5422098

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان الله محمدی سپاه قدس گیلان شهدا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران گرگان افتتاح طرح عمرانی جشنواره فیلم فجر آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها خراسان رضوی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟