Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی در مسیر گذشته پشتوانه ملت‌های آزادی‌خواه جهان شد و معنویت را در جهان رونق بخشید و کابوس مستکبران شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران طی سخنانی اظهار داشت: تقارن دهه فجر امسال با ماه رجب را گرامی می‌داریم و تاکید می‌کنیم که بنیان انقلاب اسلامی در ایران کلمه توحید بود و ماه رجب هم پیام آور تربیت توحیدی برای مومنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند متعال را برای نعمت عظمای انقلاب اسلامی و ولایت الهی شکر می‌کنیم. یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ما همین نماز جمعه است و این فیض بزرگ که نصیب ملت بزرگ ما شد و از این حضور برکات فراوانی نصیب ملت ما شده است.

حاج علی اکبری ادامه داد: خدای متعال جامعه ایمانی را با نماز می پسندد و این نشانه امت اسلامی است. قرآن کریم برای این نعمت بزرگ ( انقلاب اسلامی) توصیه به صبر و شکر می‌کند و لذا شکر عظیم و بزرگ می‌خواهد و ملت ما هم در چهل ساله اول انقلاب بخوبی این ویژگی را تحصیل کرده است و از عهده این مسئولیت بزرگ برآمده‌اند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: هیچ گاه نباید روزهای خدایی امت به فراموشی سپرده شود زیرا غفلت مساوی است با از دست دادن همه آن چیزی که بدست آمده است. ذکر ایام خدایی موجب شکر بر نعمات خدایی می‌شود و این شکر، مقدمه صبر برای رسیدن به قله‌ها است. نتیجه صبر هم این شکوه و عظمتی است که برای ملت ما فراهم شده است.

وی عنوان کرد: منظور از شکر، شکر در برابر نعمت ولایت است و صبر در برابر دشواری‌ها و ناملایمات. صبر در همراهی ولی خدا و وفاداری نسبت به آرمان‌ها از اعظم جلوه‌های تقوا است.

امام جمعه موقت تهران افزود: 22 بهمن ملت ما را در صراط علوی قرار داده است و تکرار این روز‌ در سال‌های متمادی انتقال این پرچم پرافتخار به نسل‌‌های آینده است تا به سلامت به دست صاحب اصلی خود برسد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیر گذشته خود، پشتوانه ملت‌های آزادی‌خواه جهان شد و معنویت را در جهان رونق بخشید، وکابوس مستکبران شد و در آینده هم چنین خواهد بود. ملت ما ادامه دهندگان راه ابراهیم بت شکن و پیامبر اسلام هستند. این مسیر تسلیم در پیشگاه خداوند متعال است که ارزشمند است و ملت ما تصمیم گرفته است تا موحدانه زندگی کند و از تمامی شئون زندگی خود شرک زدایی کند.

حاج علی اکبری تصریح کرد: سیمرغ انقلاب اسلامی با دو بال صبر و شکر به قاف خوشبختی در عصر ظهور خواهد رسید و ملت ما به تمامی آرمانهایش دست پیدا خواهد کرد. در همین چهل سال گذشته ملتهای بسیاری با الگو برداری از ملت ایران راه درست خود را پیدا کردند و این موفقیت بزرگی برای ملت ایران است.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: امروز رهبر عزیز ما در این مقطع حساس ملت را به جهاد تبیین دعوت کردند.همه هنرمندان و رسانه داران مسئولیت داشته و در برابر امپراطوری دشمن و ظیفه تبیین دارند. آحاد مردم هم باید با آثار تولیدی دشمن مواجه فعال داشته باشند و نباید تحت تاثیر این اقدامات دشمن قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نماز جمعه تهران راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نماز جمعه تهران راهپیمایی 22 بهمن امام جمعه موقت تهران انقلاب اسلامی حاج علی اکبری ملت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند