Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین وزیر کشور با بیان اینکه جنایت‌های بی شمار رژیم طاغوت برای جوانان بیان شود، گفت: ایران پیش از انقلاب هیچ اراده ای از خود نداشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدحسین سپهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه یزد که به مناسبت 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد اظهار داشت: از راهپیمایان عزیز امروز 22 بهمن پرافتخار در خیابان‌های شهرهای استان یزد تقدیر می‌کنیم که این حماسه بزرگ را آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما موجب افتخاری بزرگ برای جهان اسلام در مبارزه با استکبار شرق و غرب عالم گردید و برای نخستین بار آمریکا و شوروی جنایتکار در طول تاریخ خود با یکدیگر برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران با یکدیگر متحد شدند.

جانشین وزیر کشور با بیان اینکه این اتحاد دو جنایتکار بزرگ جهان نشان دهنده حقانیت و البته اقتدار انقلاب اسلامی ایران است گفت: یادمان نمی‌رود که وزیر وقت جنگ آمریکا به عراق رفت و گفت که استراتژی آمریکا خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی ایران است.

سپهر خاطرنشان کرد: کشور ما تا سال 1332 توسط انگلیسی‌ها اداره می‌شد و اسرائیلی‌ها هم بر مقدرات این کشور حاکمیت داشتند و پس از آن تاریخ مقدرات ما در دستان آمریکای خبیث قرار گرفت و تمام پادشاهان ما در طول دو قرن پیش از انقلاب را اجنبی‌ها انتخاب می‌کردند.

وی گفت: پیش از پیروزی انقلاب مستشاران آمریکایی تمام ارتش، ژاندارمری و اقتصاد ما را اداره می‌کردند و نظامی‌های آمریکایی دو برابر نظامیان ایرانی از کشور ما حقوق دریافت می‌کردند و سفارت آمریکا با چندین هزار کارمند اداره کشور ما را بر عهده داشتند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری: انقلاب اسلامی پشتوانه ملت‌های آزادی‌خواه است جلوه شور و شعور انقلابی مردم سمنان در راهپیمایی 22 بهمن به روایت تصاویر امام جمعه اهل‌سنت ارومیه: بیانیه گام دوم انقلاب برای اقشار مختلف مردم بازگو شود

جانشین وزیر کشور به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: جوانان ما باید بدانند که ما پیش از انقلاب چه گذشته سیاهی داشتیم و دستاوردهای انقلاب چه بوده است.

سپهر افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران هفتمین قدرت برتر دنیا است و وابستگی ما به نفت کمتر از 30 سال گذشته و به پایین‌تر از 10 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها پیش از انقلاب در ایران هر جنایتی که می‌خواستند می‌گرفتند و جیمی کارتر در خاطرات خود می‌گفت که شاه ایران تسلیم تصمیماتی بود که از طرف سفارت ما به آنها دیکته می‌شد.

جانشین وزیر کشور به جنایت‌های بسیار متعددی که آمریکایی‌ها در ایران پیش از انقلاب و پس از آن در ترورها و توطئه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ترور بیش از 17 هزار نفر از افراد بیگناه ایرانی، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های نظام، تحریم اقتصادی، فتنه‌های مختلف و موارد دیگر از جمله بخشی از جنایت‌های آمریکا علیه ایران پس از انقلاب است.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران جانشین وزیر کشور پیش از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است