Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه رشت گفت: به سبب قدرت ایران، بسیاری از کشورها جمهوری اسلامی ایران را مایه امید خود می‌دانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت، ضمن گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه مردم ما همواره یار مظلومان و دشمن ظالم هستند اظهار داشت: ندای امام خمینی راحل برای مستضعفان عالم بود و برای همین تفکر حتی غیرمسلمانان نیز به امام لبیک می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: سخن گفتن از دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنی نفی مشکلات و وجود مدیران نالایق در کشور نیست لذا وقتی از دستاوردهای انقلاب سخن به میان می‌آوریم در راستای شکرگزاری است تا در قالب شکر، شاهد «لازیدنکم» باشیم و نعمت‌های الهی برای ما افزایش یابد. 

وی افزود: عدم تبیین دستاوردهای انقلاب سبب می‌شود تا دشمن در جنگ روایت‌ها حقایق انقلاب را سیاه‌نمایی کرده و مشکلات را بزرگنمایی کند اگرچه مردم به تحریف واقعیات دشمنان در رسانه‌های معاند گوش نمی‌دهند اما باید به وسیله تبیین دستاوردها توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد. 

مراسم یوم‌الله 22 بهمن با حضور پُرشور مردم گیلان ‌برگزار شدعهد پایدار| عزم راسخ گیلانی‌ها برای خلق حماسه‌ای دیگر در 43 سالگی انقلاب/ مردم همچنان پای کار انقلاب ایستاده‌اند + فیلمفرمانده سپاه استان گیلان: افراد کم‌برخوردار از خدمات درمانی رایگان سپاه بهره‌مند می‌شوند

امام جمعه با اشاره به تلاش دشمن برای تطهیر جنایات پهلوی‌ با بیان اینکه صنعت و کشاورزی در ایران قبل انقلاب با 35 میلیون جمعیت کفاف همه ملت را نمی‌داد ابراز داشت: اکنون خدمات به دورترین مناطق رسیده اما این به معنای عدم وجود مشکلات نیست.

آیت‌الله فلاحتی ترویج بی‌عفتی برای زنان پیش از انقلاب را دستاورد حکومت پهلوی خواند و با بیان اینکه در تفکر  حکمت گذشته زن نوعی کالا بود گفت: دشمنان در در جنگ روایت‌ها، اراده‌ها و جنگ ترکیبی تلاش دارد تا مانع رشد ملت ایران شوند چرا که امروز در اوج عزت هستیم.

وی با اشاره به رتبه 15 علمی ایران در جهان و تلاش دشمن برای نادیده گرفتن آن بیان کرد: ملت ایران با وجود مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند و با هوشیاری، مقاومت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند؛ این امر موجب قدرت ایران است لذا بسیاری از ملت‌ها جمهوری اسلامی ایران را مایه امید خود می‌دانند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: همه باید با همکاری و اتحاد مشکلات را برطرف کنیم و مردم باید توجه کنند که در انتخابات کسانی را برگزینند که دستانی پاک داشته و دلشان برای خدمت به مردم بتپد که اگر در چند سال گذشته مسئولانی با این ویژگی‌ها داشتیم شاهد وجود این مشکلات در کشور نبودیم. 

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه باید این انقلاب را با همین عظمت و نورانیت به آیندگان تحویل بدهیم عنوان داشت: سختی‌ها و توطئه‌های مختلفی طی این 43 سال از سوی دشمنان همراه ما بود که همواره با بصیرت و ایستادگی مردم توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است