Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@03:29:49 GMT

زندگینامه: وریا غفوری ( ۱۳۶۶-)

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۷۸۴

زندگینامه: وریا غفوری ( ۱۳۶۶-)

به گزارش همشهری آنلاین،  وریا غفوری سابقه بازی برای پاس تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان و استقلال را دارد.  

وریا غفوری: ترجیح می‌دهم سکوت کنم | به خاطر صحبت‌هایم درباره واکسن حملات زیادی به من شد | هر کسی جز کریمی رئیس شود، انتخابات درست نبوده است

وریا غفوری در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی ۹۶–۱۳۹۵ با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل ۹۷–۱۳۹۶ و با حضور وینفرید شفر در استقلال توانست بیش‌از پیش توانایی‌هایی خود را نشان دهد و رفته رفته به یک مهره تأثیرگذار تبدیل شود وی نخستین گلش را برای استقلال را در بازی با صنعت نفت آبادان به ثمر رساند اما شوت او به محسن کریمی برخورد کرد و گل به نام او ثبت نشد اما در مسابقه بعدی مقابل استقلال خوزستان توانست بار دیگر برای استقلال گلزنی کند. پس از گلزنی او در شهرآورد هشتاد ششم پایتخت مقابل پرسپولیس باعث شد او بازیکن محبوب هواداران باشگاه استقلال شود.  وی در این فصل پس سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری و با جدایی امید ابراهیمی کاپیتان چهارم باشگاه استقلال شد.

وریا غفوری درلیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ ابتدا در بازی با الریان موفق به گلزنی برای استقلال شد و بازی بعدی هم مقابل الهلال عربستان باز هم گلزنی کرد او یکی از نفرات تأثیرگذار تیم استقلال درفصل ۲۰۱۸ بود وریا در این فصل بازی‌های خوبی را نمایش گذاشت و مورد توجه تیم‌های حاشیه خلیج فارس قرار گرفت. او برای دو فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرد وی در این فصل سه کاپیتان استقلال از این تیم جدا شدند و او کاپیتان اول باشگاه استقلال شد و در بازی مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم نخستین بازی فصل خود را انجام داد. در دومین بازی استقلال در جام حذفی برابر فجر سپاسی شیراز در وقت‌های اضافه بازی وریا غفوری توانست از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند استقلال توانست دو گل دیگر نیز بزند و برنده بازی باشد.

وی در سال ۱۳۹۳ از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در تمامی بازی‌ها به صورت ثابت به میدان رفت. اما در فهرست  تیم ملی برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ وی خط خورد.  وی دوباره توسط کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به تیم ملی دعوت شد و در آن مسابقات به میدان رفت.

اسکوچیچ بالاخره دلیل دعوت نکردن غفوری و رضاییان را گفت | وریا را بهتر از خودش می شناسم! شناسنامه حرفه‌ای نام کامل: وریا غفوری زادروز: ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ ‌(۳۴ سال) زادگاه : سنندج، ایران ایران قد: ۱٫۷۸ متر (۵ فوت ۱۰ اینچ) پست    مدافع راست باشگاه کنونی: استقلال تهران شمارهٔ پیراهن    ۲۱ باشگاه‌

تعداد گل در پرانتز و تعداد بازی در سمت راست آن

۲۰۰۷–۲۰۱۰    پاس همدان    ۸۱    (۵) ۲۰۱۰–۲۰۱۲    شهرداری تبریز    ۵۰    (۳) ۲۰۱۲–۲۰۱۴    نفت تهران    ۶۲    (۳) ۲۰۱۴–۲۰۱۶    سپاهان    ۴۵    (۲) ۲۰۱۶–    استقلال    ۱۲۵    (۱۹) تیم ملی

۲۰۱۹-۲۰۱۴    ایران    ۲۸    (۰)

*آخرین بروز رسانی در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

کد خبر 656543 برچسب‌ها مجله زندگینامه فوتبالیست‌های ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال وریا غفوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد