Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سردار صالحی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه مردم فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ که مصادف با چهل وسه سالگی شکوه انقلاب اسلامی بود برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات مردم شریف استان بود و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق دوباره حماسه‌ای مکرر از بزرگ مردان و زنان این ملک موید به نصر الهی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت سرافراز و حماسه ساز خوزستان سرافراز همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و دستاورد‌های ارزشمند نظام نشان داد و میثاق خود را با شهدا و امام شهدا بار دیگر تجدید کردند.

در بخش پایانی این پیام آمده است:
فرماندهی انتظامی خوزستان، با تقدیر از حضور آگاهانه و انقلابی امت شهید پرور استان در آیین گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بویژه راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن، تداوم نهضت شکوهمند امام راحل را از خداوند قادر و متعال مسالت می‌نماید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم