Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مردم شهرستان کلاله در چهل و سومین سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار گلستان راهپیمایی باشکوه خودرویی را برگزار کردند.

شهرستان کلاله امروز در چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آئین جشن و گرامیداشت این روز بزرگ میزبان استاندار گلستان بود تا رژه خودرویی و موتوری جشن انقلاب امروز در مقابل دیدگان وی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهید پرور شهرستان کلاله بار دیگر همچون سالهای مدید بعد از انقلاب در حمایت و حراست از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشکوه و غیرت خاصی به میدان آمدند و صحنه های رشک برانگیز و بی نظیری را خلق کردند.

استاندار گلستان، نماینده مردم شرق استان مجلس، فرماندار و امام جمعه کلاله و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی با حضور در انتهای مسیر راهپیمایی خودرویی از حضور مردم در این حماسه بزرگ تقدیر کردند.

بالغ بر یک هزار خودروی کلاله ای امروز با تزئین خودرو به نقش و پرچم سه رنگ ایران اسلامی در این راهپیمایی خودرویی در کنار صدها موتور سیکلت شرکت کردند و این روز بزرگ را جشن گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس