Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کارگر صبح شنبه در نشست خبری اظهار داشت: بنیاد غدیر یک مجموعه فرهنگی دینی مردم نهاد است که گسترش و تبیین معارف مکتب اهل‌بیت علیه‌السلام یکی از فعالیت‌های مهم این بنیاد است.

وی عنوان کرد: این بنیاد در ۳۳۰ روستای استان بوشهر رابط دارد که فعالیت‌های فرهنگی بنیاد بین‌المللی غدیر را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر بیان کرد: برنامه‌های جشن میلاد نور با محوریت پرداختن به فضائل حضرت علیه‌السلام در سراسر استان بوشهر با همکاری نهادهای و هیئت‌های مذهبی و مردمی برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول گفت: مسابقات در مورد زندگی مولای متقیان، احسان علوی، ایستگاه‌های صلواتی و … بخشی از برنامه‌های جشن میلاد نور امسال است.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان بوشهر اظهار کرد: امسال در روز تولد حضرت علی (ع) دبیرخانه دائمی مشاعره علوی در بوشهر ایجاد می‌شود و در همین راستا ۱۵ هزار بیت شعر در مورد امیرالمومنین جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد دبیرخانه دائمی مشاعره علوی در بوشهر، بوشهر سالانه میزبان شاعران از سراسر کشور خواهد بود.

کد خبر 5423171

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد غدیر حسین کارگر بوشهر دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد