Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:26:21 GMT

بستری روزانه کرونا به بیش از ۴ هزار نفر در کشور رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۷۹۰۵

بستری روزانه کرونا به بیش از ۴ هزار نفر در کشور رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید کریمی در نخستین سفر خود به شیراز و در حاشیه بازدید از بیمارستان نمازی شیراز، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: فرآیندهای خدمت رسانی در این مرکز درمانی در گروه کودکان به موقع انجام می شود و با توجه به تعداد تخت ها، اکسیژن سازها، داروی موردنیاز بیماران، امکانات و تجهیزاتی که به این بیماران اختصاص داده شده، خدمات بسیار مطلوبی در حال ارایه به بیماران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام رضایت از نتایج این بازدید نظارتی و رفع نگرانی در زمینه ارایه خدمات به مراجعان و بیماران در بیمارستان نمازی شیراز، افزود: با این وجود برای بهبود و توسعه خدمت رسانی، به تجهیزاتی نیاز است که از سوی وزارت بهداشت در آینده نزدیک تامین می شود تا بیمارستان ها و مراکز درمانی بتوانند با امکانات و تجهیزات بهتری، خدمات درمانی را به مردم ارایه دهند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن اعلام اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۶۰ هزار مراجعه حضوری سرپایی کرونا و نزدیک به چهار هزار مورد بستری کووید ۱۹ در مراکز درمانی کشور وجود دارد، از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در موج جدید، از روند افزایشی این آمارها جلوگیری شود.

کد خبر 5423355

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید کریمی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد