Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:08:10 GMT

۲۴ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۱۹ تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۸۰۴۷

۲۴ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۱۹ تهران افتتاح شد

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شهرداری منطقه ۱۹، شهردار این منطقه به تکمیل و افتتاح ۲۴ پروژه اجرایی در حوزه های مختلف با اعتبار هزینه کرد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: با افتتاح بوستان وصال به عنوان پروژه شاخص و نمونه ای از سایر پروژه های آماده افتتاح منطقه، در حدود یک کیلومتر و با ۱۵ هزار متر مربع معابر تقدیم شهروندان این منطقه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی هدایت با اشاره به اهمیت و اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام منطقه، از افتتاح چندین پروژه اجرایی در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته وی یکی از این موضوعات، فعالیت دستفروشان خلازیر است که به صورت نابسامان و به ویژه در اواخر هفته، کل ناحیه ۳ را تحت الشعاع قرار داده و باعث ایجاد معضلات ترافیکی در بزرگراه آزادگان و سایر محورها شده است. این مسئله با همکاری معاونت خدمات شهری و با تعبیه غرفه های لازم همراه با تأمین پارکینگ و سایر خدمات مورد نیاز درحال ساماندهی است که طی دو هفته آینده نیز به بهره برداری می رسد. موضوع دوم کوره های آجرپزی هستند که عمده آسیب های اجتماعی در این محدوده وجود دارد. برهمین اساس نیز طی کارشناسی های صورت گرفته این کوره ها برای ساخت واحدهای مسکونی جهت بهره برداری اقشار آسیب پذیر و مسکن استطاعت پذیر، ظرفیت سازی می شود.

شهردار منطقه۱۹ ادامه داد: به منظور تحقق این موضوع در منطقه نیز، بازدیدی توسط معاون شهرسازی وزیر راه  و شهرسازی از محدوده خلازیر صورت گرفت و ایشان قول مساعد دادند که به محض تصویب این موضوع در کمسیون ماده پنج، به شورای عالی ارجاع و در اولین دستور کار این شورا قرار گیرد.

هدایت در خصوص موضوع سوم نیز به بحث ناحیه صنعتی خلازیر اشاره کرد: با جمع آوری ضایعات فروشان و مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در حال پیگیری است.

گفتنی است براساس این گزارش این مراسم به میزبانی شهرداری منطقه پنج به صورت همزمان و از طریق ارتباط برخط با مناطق ۱۵ و ۱۸ برگزار و طی آن چندین پروژه اجرایی در شهر تهران افتتاح و بهره برداری شد.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد

رئیس شورای شهر قزوین گفت: کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین توسط شورای شهر عودت داده شده که این نشان از همکاری اعضای شورای شهر قزوین با مدیریت شهری قزوین دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی بعدازظهر امروز -پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت- در نشست صمیمانه با اعضای شورای ادوار که به مناسبت گرامیداشت هفته ملی شوراها برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های صمیمی اعضای شورای ادوار می‌تواند دستاوردهای فراوانی علاوه بر دیدار و تجدید خاطرات بهره‌گیری از اندیشه‌ها و نظرات مشورتی افراد داشته باشد.

وی با بیان اینکه شوراها نقش مهمی در تصمیم‌سازی مدیریت شهری دارند، به اقدامات مهم شورای ششم پرداخت و افزود: اتمام طرح‌های نیمه تمام از جمله خانه تئاتر و کمربندی آیت اله باریک بین که رهاورد سیاست گذاری شورای ادوار بوده است با همت اعضای شورای ششم و تلاش مدیریت شهری از جمله عملکرد مهم این دوره بوده است.

رئیس پارلمان شهری قزوین تصریح کرد: در ادامه برنامه‌ها و سیاست‌های شورا هوشمندسازی و مدیریت ترافیک شهر قزوین با اجرای طرح‌های مختلف از جمله احداث تقاطع غیر همسطح در میدان دفاع مقدس و تقاطع نسیم شمال طرح ریزی شده است.

فرمانی ادامه داد: همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید ملک در مرکز شهر قزوین و ایجاد پارکینگ طبقاتی در بودجه امسال شهرداری لحاظ شده است. امیدواریم تا با بهره‌گیری از خرد جمعی و نظرات متخصصان و کارشناسان امر در پیشرفت و آبادانی شهر قزوین گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی همچنین به سایر اقدامات و فعالیت‌های این نهاد مقدس در دوره شورای ششم پرداخت و گفت: پیگیری طرح تفصیلی پسماند، آغاز طرح ساماندهی محله هادی‌آباد و ساخت مسکن، ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در بازار، توجه ویژه به نقاط کم برخوردار و بسیاری از طرح‌های فرهنگی، عمرانی و ترافیکی تأثیرگذار از جمله اقدامات بوده است.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با بیان اینکه شورای ششم را شورای پویا و فعالی می‌بینم، افزود: اگر چه اختلاف نظر و سلیقه در این دوره از شورا وجود دارد اما این اختلافات باعث نشد که کارها بر زمین بماند. همچنین از تعداد ۳۹۵ لایحه ارائه شده به شورا تنها ۱۱ مورد برای اصلاح به شهرداری عودت شده است.

فرمانی ادامه داد: بنابراین کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین توسط شورای شهر عودت داده شده که این نشان از همکاری اعضای شورای شهر قزوین با شهرداری و مدیریت شهری قزوین دارد.

کد خبر 750075

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ