Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران چارچوب شیعیان عراق از تعیین تکلیف پرونده تشکیل فراکسیون اکثریت پارلمان و دولت جدید این کشور طی دو روز آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی الفتلاوی، از رهبران چارچوب شیعیان عراق امروز (شنبه) در گفت‌وگو با شفق نیوز با اشاره به موضوع تشکیل دولت جدید کشورش اظهار کرد: دو روز آتی برای مواضع احزاب سیاسی در خصوص پرونده تشکیل فراکسیون اکثریت در پارلمان و دولت جدید تعیین کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از آن مشخص خواهد شد که چه کسانی در اپوزیسیون خواهند بود و چه کسانی دولت را تشکیل می‌دهند و یا اینکه همه در تشکیل دولت مشارکت خواهند کرد.

الفتلاوی ادامه داد: گفت‌وگوهای مهمی طی ساعات آتی آغاز می‌شود و این گفت‌وگوها و مذاکرات مواضع احزاب سیاسی را مشخص خواهد کرد.

وی همچنین افزود: نتایج این گفت‌وگوها عامل تعیین‌کننده در ملحق شدن احزاب سیاسی به اپوزیسیون یا حضور در دولت جدید خواهد بود.

الفتلاوی با اشاره به موضع چارچوب هماهنگی شیعیان درباره تشکیل دولت جدید عراق نیز تاکید کرد: چارچوب هماهنگی همچنان بر حضور تمامی احزاب در دولت جدید پافشاری می‌کند و در غیر این صورت تمامی احزاب تشکیل دهنده چارچوب هماهنگی به اپوزیسیون ملحق خواهند شد و به هیچ وجه در این تصمیم بازنگری نخواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چارچوب هماهنگی دولت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر