Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

با توجه به روز‌های کرونایی درخواست تعویق آزمون دکتری ۶ اسفند را دارم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

سلام خواهش می‌کنم در ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ هر روز یک دوربین خبری در ایستگاه بی آر تی خط خاوران به سمت آزادی در ایستگاه مولوی حضور پیدا کند و ازدحام جمعیت را که به دلیل دیر آمدن اتوبوس است ثبت و اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس هر ۱۰ دقیقه یک بار به ایستگاه می‌آید و ایستگاه بسیار شلوغ می‌شود. باتشکر

باسلام وخسته نباشیدبا توجه به افزایش شدید بیماری کرونا دانشگاه آزاد زاهدان بازشده که موجب شیوع بیشتر این بیماری می‌شود. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

راه روستای موالو در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی را خراب است و نیاز به مرمت و بهسازی دارد. خواهش می‌کنم بررسی کنید.

 

 برای اطلاع از اصول تصویربرداری خبری  اینجا  را کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های مردمی مشکلات مردم خواهش می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای رحیم آباد با دو ایستگاه پمپاژ در سال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شد و باشیوه آبگیری اصلاح گالری و چاهک حریمی، ۵۰ هکتار از اراضی مستثنیات این روستا را تحت پوشش قرار داده است
برزگر افزود: میزان مجوز آب این طرح ۲۵ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۳ هزار ۱۵۰ متر لوله گذاری فولادی و با دو ایستگاه پمپاژ با اختلاف ارتفاع ۱۸۰ و ۳۰۰ متر از سطح رودخانه رحیم آباد به اجرا درآمده است
وی ادامه داد: این طرح با ه ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر را مهیا کرد.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر