Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:15:01 GMT

خرید کتاب نوجوان، دغدغه همیشگی والدین

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۸۷۲۸

خرید کتاب نوجوان، دغدغه همیشگی والدین

از جمله عواملی که می‌تواند باعث جهت‌دهی مثبت یا منفی شود، کتاب است؛ و، خرید کتاب نوجوان همواره از دغدغه‌های والدین است. به‌خصوص در این دوران که دسترسی به کتابخانه مدرسه ممکن نیست و مراجعه به کتابخانه‌های عمومی نیز کمتر شده‌است.

در این مقاله، راه‌هایی به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ تا، بتوانید مناسب‌ترین کتاب را برای فرزندتان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فرزندتان بپرسید

برای انتخاب مناسب‌ترین کتاب نوجوان بهتر است، قبل از هر چیز به سراغ فرزند نوجوان‌تان بروید؛ که، مطمئنم این کار را کرده‌اید. بهتر است بدانید او به چه کتاب‌هایی علاقه دارد. ممکن است یک فرزند شما به ژانر فانتزی، کتاب‌های هری پاتر یا ارباب حلقه‌ها علاقه داشته باشد و فرزند دیگرتان طرفدار رمان‌های تاریخی و داستان‌های رئال باشد.

از فرزندتان بپرسید؛ قبلا چه کتاب‌هایی را خوانده که دوست‌شان داشته‌است. بعضی از نوجوانان بلافاصله لیستی بلند بالا از کتاب‌های مورعلاقه‌شان برای‌تان ردیف می‌کنند وبرخی دیگر تنها یک کتاب را نام می‌برند، آن هم کتابی از دوران کودکی!

در اینترنت جستجو کنید

کافیست در اینترنت عبارت " کتاب نوجوان" را جستجو کنید. سایت‌های فراوانی هستند؛ که، می‌توانید در آن‌ها نام انواع کتاب و رمان‌ نوجوان براساس موضوع و ژانر را پیدا کنید. این سایت‌ها معمولا  تنها به ارائه یک لیست خشک و خالی بسنده نمی‌کنند و خلاصه‌ای از آن را نیز ارائه می‌دهند. شاید کمی هم به نقد آن بپردازند و از ترجمه یا قلم نویسنده آن صحبت کنند.

اگر کتابی توجه‌تان را جلب کرد؛ می‌توانید به سایت‌های فروش کتاب الکترونیک مثل طاقچه، فیدیبو و امثال آن‌ها سر بزنید. شاید نسخه الکترونیک یا صوتی آن را موجود داشتند و توانستید بخشی را به عنوان نمونه بخوانید یا گوش کنید. حتی، می‌توانید کتاب‌های مشابه آن را نیز جستجو کنید.

از خواندن نظرات غافل نشوید! حتما به بخش نظرات سر بزنید؛ شاید، یک نظر شما را از خرید کتاب منصرف یا نظر دیگری مصمم‌تر برای خرید کرد.

از فرزندتان بخواهید جستجو کند

سایت‌های معرفی و فروش کتاب را به فرزندتان معرفی کنید. اجازه دهید خودش هم در بخش کتاب نوجوان سایت جستجو کند و نظرش را بگوید؛ زیرا، در نهایت اوست که باید با کتاب ارتباط بگیرد. کتاب هرچقدر هم خوب باشد و نویسنده معروفی داشته باشد؛ اگر نتواند با خواننده ارتباط بگیرد، نمی‌تواند اثرگذار باشد.

قطعا شما هم تجربه کرده‌اید! کتاب بسیار معروفی را که افراد زیادی پیشنهاد کرده‌اند، خریده‌اید. خواندن را شروع کرده‌ اما نتوانسته‌اید با آن ارتباط بگیرید و نصفه رهایش کرده‌اید.

قدر کتابفروش‌های همه چیزدان را بدانید

اگر در مسیرتان کتابفروشی قرار دارد؛ حتما به آن سربزنید و در بخش کتاب‌های نوجوان کمی بگردید. به بخش تازه‌های نشر سر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌های نوجوان منتشر شده، آشنا شوید.

 اگر خوش شانس بودید و کتاب‌های مدنظر را پیدا کردید؛ حتما نظر فروشنده را بپرسید. کتابفروش‌های همه‌چیزدان نظراتی ارائه می‌دهند؛ که، جز با خواندن بخش زیادی از کتاب به آن نخواهید رسید.

خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب در این روزها، بسیار راحت و در دسترس است. از هرجای ایران و در هرساعتی از شبانه روز، می‌توانید به سایت‌های مختلف مراجعه کنید. درباره کتاب‌های مختلف بخوانید، بخش کوتاهی از کتاب را مطالعه و با خیال راحت خرید خود را ثبت کنید.

برای خرید آنلاین کتاب، سایت هر انتشارات جزو گزینه‌هایی به‌حساب می‌آید؛ که، بهتر است در نظر بگیرید. هر انتشارات، بهترین جایی است؛ که، می‌توانید کتاب‌هایی با موضوعات مشابه را پیدا و تهیه کنید. وقتی کتاب موردنظرتان را پیدا کردید، به کتاب‌های معرفی شده در انتهای صفحه توجه کنید. این بخش از سایت برای انتخاب کتاب‌های خرید بعدی‌تان نیز بسیار به‌ کار می‌آید.

در میان جستجوهای خود، به سایت نشر پیدایش نیز سر بزنید. نشر پیدایش برای همه گروه‌های سنی کتاب منتشر می‌کند؛ اما، تمرکز همواره بر کودک و نوجوان است. پیدایش با ارائه مجموعه‌های متعددی در ژانرهای مختلف و کمتر  پرداخته شده؛ فضایی را فراهم کرده تا نوجوانان با بخش بزرگتری از دنیای پیرامون خود آشنا شوند.  ترجمه آثار نویسندگان بزرگ و کتاب‌های معروف و پرفروش دنیا در ژانر وحشت، ادبیات کلاسیک، ادبیات ژانری، طنز علمی و .... تنها بخشی از فعالیت‌های این نشر است.

در میان کتاب‌های این نشر جستجو کنید و با مجموعه‌های مختلف نوجوان آن، آشنا شوید. حتما در میان عناوین متعدد این نشر،‌ کتاب‌هایی مناسب فرزندتان پیدا می‌کنید.

خرید آنلاین کتاب تجربه‌ای دلچسب است، که، تخفیف 10درصدی سایت پیدایش، آن را شیرین‌تر می‌کند. برای خلق این تجربه، به سایت پیدایش سر بزنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ادبیات کودک و نوجوان کتاب کتابخوانی آگهی بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان کتاب کتابخوانی ادبیات کودک و نوجوان کتاب کتابخوانی آگهی بازرگانی خرید آنلاین کتاب کتاب نوجوان جستجو کنید کتاب هایی سر بزنید سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟