Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بعدازظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه‌ای نوسازی و تقویت ناوگان جاده‌ای با اشاره به اهمیت این ناوگان ملی اظهار داشت: ناوگان حمل سوخت مایع به صورت جاده‌ای به عنوان ستون و پای حمل و نقل در کشور است که اگر دچار مشکل شود کل اقتصاد ایران دچار خسارت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روزانه 210 میلیون لیتر انواع سوخت به صورت شبانه‌روزی توسط‌ ناوگان‌ به اقصی نقاط کشور حمل می‌شود که عمده جابه‌جایی‌ها به صورت زمینی است.

ویس‌کرمی گفت: در 2-3 سال گذشته این ناوگان تضعیف شده بود اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم و افزایش کرایه نفتکش‌ها در بخش جاده‌ای مجددا این ناوگان تقویت شده است. البته امسال تعداد نفتکش‌ها کمتر بود ولی حجم سوخت‌رسانی نسبت به سال قبل افزایش یافته است که نشاندهنده یک برنامه‌ریزی مدون و تلاش‌های همکاران بنده در این ناوگان است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با حمایتی که در دولت سیزدهم از این ناوگان شد در حال حاضر 10500 دستگاه تریلی، 1500 نفتکش 10 چرخ و 1000 دستگاه ناوگان 6 چرخ در این ناوگان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: قصد داریم 4000 دستگاه تریلی به ناوگان کشور اضافه کنیم که 500 دستگاه آن در قالب تفاهم‌نامه امروز اجرایی خواهد شد، استفاده از ظرفیت بانک‌ها برای تامین مالی این طرح یک گام رو به جلو برای حمایت از تولیدکنندگان داخل است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سوخت مایع نفتکش دولت سیزدهم جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد