Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- در ادامه هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۳ دیدار به طور همزمان برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد.

واتفورد صفر – برایتون ۲

گل ها: نیل مائوپای ۴۴ و آدام وبستر ۸۲

اورتون ۳ – لیدز یونایتد صفر

گل ها: سیموس کولمن ۱۰، مایکل کین ۲۳ و آنتونی گوردون ۷۸

این اولین پیروزی اورتون با فرانک لمپارد در لیگ جزیره بود و تافی‌ها با این پیروزی با ۲۲ امتیاز از ۲۲ بازی در رتبه شانزدهم باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنتفورد  صفر – کریستال پالاس صفر

در این بازی سامان قدوس  دقیقه ۸۲ برای  برنتفورد به میدان رفت.

بیشتر بخوانید

رونالدو، چه زمانی اولدترافورد را ترک می‌کند؟ تاکتیک‌های رانگنیک می‌تواند پایان بازی حرفه‌ای دخیا را رقم بزند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!