Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@23:20:48 GMT

ازن ژنراتور

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۰۷۸۸

ازن ژنراتور

دستگاه ازن ژنراتور چیست؟

استفاده از دستگاه ازن ژنراتور را برای ضد عفونی هوای محیط خانه یا محل کار و همچنین میکروب زدایی وسایل با قابلیت های ویژه و کیفیت بسیار بالا پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش ازن سولوشن امریکا  بنابراعلام ناب زیست، ازن تولید شده به وسیله این دستگاه از غلظت بسیار مناسبی برخوردار است، بطوری که علاوه بر دیگر محصولات موجود در بازار هیچ گونه عوارضی برای مصرف کننده ندارد و هنگام استفاده از این وسیله می تواند درون منزل یا محل کار حضور داشت و نیازی به ترک آنجا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه دستگاه ضدعفونی هوا و میوه و سبزیجات وارداتی است، کیفیت بسیار بالا و دقت و ظرافت خاصی در طراحی آن به کار رفته است. این ازن ساز یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار ایران می‌باشد.

گاز ازن اکسید کننده ای بسیار قوی با قدرت بالا می‌باشد و به محض تزریق در محیط در کلیه منافذ دیوارها و کناره ها رفته و باعث ضد عفونی محیط می‌گردد. از ویژگی های مهم آن می‌توانیم به قابلیت ضد عفونی و میکروب زدایی کابینت ها، یخچال و قفسه ها و کمدهای لباس اشاره کنیم.

به دلیل قدرت بسیار بالاتر ازن ژنراتور نسبت به کلر در از بین بردن میکروب ها و عوامل بیماری زا، استفاده از این دستگاه رو به افزایش می باشد.

 ضدعفونی و تصفیه آب دامداری ضدعفونی کردن میوه و سبزیجات بیشتر بخوانید در زمان برداشت محصول به دلایل مختلفی همچون دست آلوده فرد برداشت کننده، محصول میوه های برداشت شده در اثر زمان بسیار زود فاسد می شوند در حالی که این امر با استفاده از ازن زنی برطرف می شود.

دستگاه ازن ژنراتور یا ازن ‌ساز دستگاهی است که از سه روش برای تولید ازن استفاده می‌کند.

این دستگاه بدون هیچگونه مواد مصرفی میباشد که تنها مواد مصرفی برق میباشد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ازن ژنراتور ضد عفونی کردن محیط ازن ژنراتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی

آفتاب‌‌نیوز :

متخصصان تغذیه و سلامت افراد دیابتی را به خوردن انواع خاصی از میوه‌ها تشویق می‌کنند که نه تنها برای بدن مفید هستند بلکه به کنترل انسولین خون نیز کمک می‌کنند.

به گزارش سایت تخصصی نیو ایج آنلاین، فهرستی از میوه‌های مفید برای کنترل انسولین در بیماران دیابتی عبارتند از:

- گریپ فروت قرمز که یکی از سالم‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای افراد دیابتی است و مصرف روزانه نصف این میوه توصیه می‌شود.

- مصرف انواع توت‌ها نیز به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان و فیبر خوراکی زیاد و ویتامین‌های مختلف برای سلامت این بیماران موثر است.

- هندوانه و طالبی نیز به دلیل دارا بودن ویتامین‌های B و C و بتاکاروتن و پتاسیم نیز برای بیماران دیابتی توصیه می‌شود.

- میوه دیگری که مصرف آن برای دیابتی‌ها توصیه می‌شود، هلو است که سرشار از ویتامین‌های A و C، پتاسیم و فیبر خوراکی است.

- زردآلو نیز از میوه‌های تابستانی سرشار از فیبر خوراکی و ویتامین A است که ذخیره کربوهیدرات آن، پایین و خوردن آن برای افراد دیابتی مفید است.

- سیب بخصوص پوست آن، حاوی آنتی‌اکسیدان و منبع غنی از فیبر خوراکی و ویتامین C است.

- مصرف گلابی و کیوی و پرتقال نیز به دلیل داشتن پتاسیم و فیبر خوراکی فراوان و کربوهیدرات اندک برای افراد دیابتی توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول