Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:25:45 GMT

۸۰ فقره سرقت در پرونده سارقان تجهیزات آب و فاضلاب

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۰۸۶۱

۸۰ فقره سرقت در پرونده سارقان تجهیزات آب و فاضلاب

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۲ سارق و کشف ۸۰ فقره سرقت تجهیزات آب و فاضلاب در بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۲۴ بهمن‌ماه، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات آب و فاضلاب در سطح شهر بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس، مأموران این شهرستان موفق شدند ۲ سارق را در اطراف شهر بروجرد شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه یک دستگاه وانت‌بار حاوی اقلام سرقتی از سارقان نیز کشف شده است، خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیس متهمان به ۸۰ فقره سرقت تجهیزات آب فاضلاب اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

الهی با بیان اینکه در عملیات دیگر مال‌خر مربوطه نیز دستگیر شده است، اضافه کرد: تلاش پلیس در این زمینه رضایتمندی و قدردانی مردم و مسئولان را در پی داشته است.

 وی ضمن هشدار به سارقان که پلیس هیچ‌گونه مماشات با آنان نخواهد کرد به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با این‌گونه موارد هر چه سریع‌تر پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ در جریان قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بروجرد فرمانده انتظامی لرستان تجهیزات آب فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود