Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - محمدرضا محمدی گفت: جعل فیزیکی گواهینامه‌های رانندگی به دلیل نداشتن سابقه اسنادی و قانونی، هیچ سودی نداشته و پیگرد قانونی و قضایی به دنبال خواهد داشت.

او گفت: افراد مراقب باشند در دام دلالان سود جو با عناوین و ترفند‌های متخلف مبنی بر آشنایی با ماموران پلیس و صدور گواهینامه کاملا واقعی در قبال دریافت مبالغ هنگفت نیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: برای شناسایی گواهینامه اصل، در مرحله اول باید گواهینامه را از نظر اعتبار بررسی کرد سکی از راه های تشخیص اعتبار سنجی وجود هولوگرام روی کارت است.

به گفته او: البته امکان جعل هولوگرام نیز وجود دارد از همین رو، شهروندان می‌توانند با مراجعه با سایت راهور ۱۲۰ وبرنامه کاربردی «پلیس من» در سریع‌ترین زمان با توجه به اطلاعات کد ملی و اسم مندرج در روی کارت از وضعیت اعتبار گواهینامه رانندگی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ص

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جعل و کلاهبرداری جعل گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد