Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخار آفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.
متن پیام رهبر انقلاب که صبح امروز در آیین پاسداشت جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی منتشر شد به این شرح است:

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

نوشت‌افزار، در شمار کالاهای حیاتی برای امروز و فردای هر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید باکیفیت آن نیز برای کشور تولید کننده، مایه‌ی افتخار است. از این که مجموعه‌هائی در کشور ما بر این اقدام افتخارآفرین همت گماشته و گامهای موفقیت‌آمیز برداشته‌اند، خرسندم و پایداری آنان در این راه را از خداوند متعال مسألت میکنم. توفیقاتتان مستدام باد ان‌شاءالله.

برچسب‌ها نوشت افزار ایرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشت افزار ایرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری نوشت افزار ایرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری نوشت افزار ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد