Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز توسط پلیس راه استان در ۱۰ ماهه سال جاری، رشد ۲۹ درصدی داشته است، گفت: تمام تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی است و زمانی که نمرات منفی به حد نصاب برسد، گواهینامه راننده توقیف خواهد شد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، اظهار کرد: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز توسط پلیس راه استان اصفهان در ۱۰ ماهه سال جاری، رشد ۲۹ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی است، افزود: نمره منفی در گواهینامه رانندگان دارای تخلفات حادثه‌ساز ثبت می‌شود و برابر قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، زمانی که نمرات منفی به حد نصاب برسد، گواهینامه راننده توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: وقوع و مشاهده تخلفات حادثه‌ساز در شأن مردم قانون‌مدار استان اصفهان نیست و رسیدن به درصد بالاتر این عدد نشان‌دهنده بی‌توجهی رانندگان، به خصوص رانندگان بومی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ، استفاده از تلفن همراه و استفاده نکردن از کمربند ایمنی جزو تخلفات حادثه‌ساز است و نقش بسیار مؤثری در تصادفات به خصوص تصادفات منجر به فوت دارد؛ بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود از انجام تخلفاتی که باعث به خطر انداختن جان خود یا سایر کاربران راه است، خودداری کنند.

کد خبر 555312

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان تخلفات رانندگی برخورد با تخلفات ثبت تخلفات رانندگی تخلفات راهنمایی و رانندگی تصادفات رانندگی تصادفات جاده ای تصادفات فوتی تصادف رانندگی سانحه تصادف علت تصادفات رانندگی علت تصادفات جاده ای تصادفات برخورد با تخلفات حادثه ساز جریمه رانندگی افزایش جریمه رانندگی تعرفه جریمه رانندگی افزایش میزان جریمه رانندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برخورد با تخلفات تخلفات حادثه ساز پلیس راه استان استان اصفهان نمره منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟