Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حمیدپور یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای بازسازی آبادان آن‌ هم تنها در حوزه معابر شهری به ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تامین این اعتبار در آبادان غیر ممکن است و باید در بودجه سالانه دولت دیده شود.
شهردار آبادان با اشاره به اختصاص ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری برای آسفالت خیابان‌های این شهر بیان کرد: این مقدار قیر تنها برای آسفالت ۱۵ خیابان کافی است که با توجه به انبوه فرسودگی معابر رقم بسیار ناچیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدپور گفت: متاسفانه تجهیزات سازمان عمران شهرداری آبادان به دلیل بی‌توجهی همچنین بازسازی نشدن فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد ولی با تمام کاستی‌های موجود تا پایان سال برخی از خیابان‌های شاخص آبادان بهسازی و آسفالت خواهد شد تا مردم تغییر را احساس کنند.
وی اظهار داشت: برای آسفالت هر کیلومتر نیاز به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم با حمایت مسوولان بخصوص نمایندگان مجلس این اعتبار تامین و اختصاص یابد.

شهردار آبادان بودجه سال جاری شهرداری آبادان را ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هزینه جاری شهرداری آبادان در سال حدود ۲ هزار میلیارد ریال است که با این بودجه نمی‌توان کار عمرانی کرد.

وی بیان کرد: سرانه درآمدی به ازای هر شهروند به صورت استاندارد ۲۵ میلیون ریال است که با توجه به جمعیت آبادان شهرداری برای اجرای کار عمرانی باید هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار داشته باشد.
شهردار آبادان با اشاره به رعایت اصول استاندارد در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر گفت‌:بودجه سالانه شهرداری جوابگوی رفع مشکلات نیست و برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی این شهر باید فراملی عمل کرد.

جمع آوری یک هزار و ۵۰۰ سرویس نخاله از سطح شهر آبادان

وی با اشاره به عملیات نخاله برداری در آبادان گفت: ستاد نخاله برداری در آبادان ۵۰ روز پیش تشکیل شد و عملیات نخاله برداری از سطح مناطق سه گانه شهری آغاز گردید و در این مدت یک هزار و ۵۰۰ سرویس نخاله از سطح شهر آبادان جمع‌آوری شد.

شهردار آبادان گفت:عملیات نخاله برداری در سطح شهر آبادان تا پایان سال ادامه دارد و در یک هفته گذشته در منطقه بهمن ۳۵ این شهر بیش از ۸۰۰ سرویس نخاله جمع آوری شد.

حمیدپور اظهار داشت: وسعت آبادان پنج هزار و ۵۰۰ هکتار است که خدمات رسانی به این میزان وسعت کیفیت خدمات را کاهش می‌دهد این در حالی است که جمعیت آبادان حدود ۲۷۰ هزار نفر است و وسعت شهر برای جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت طراحی شده است.

وی افزود: کمبود جمعیت توان اقتصادی شهر را کاهش داده است و اگر وسعت آبادان با توجه به جمعیت کمتر از ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بود هم زمین خالی کمتری در شهر وجود داشت و هم خدمات با کیفیت بیشتری ارایه می‌شد.

شهردار آبادان با اشاره به ثبت قراردادهای شهرداری آبادان در سامانه ستاد گفت: همه قراردادها و مناقصه های شهرداری آبادان در راستای شفاف‌سازی و خدمات‌رسانی بهتر به مردم در سامانه ستاد ثبت می‌شود و هر پیمانکار با رجوع به این سامانه می‌تواند در مناقصه های این شهرداری شرکت کند.

حمیدپور بیان کرد: همه قراردادهای کلان شهرداری آبادان مانند مناقصه و مزایده با جزییات کامل و بدون محدودیت در سامانه ستاد قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه شهرداری یک ارگان مردمی است افزود: همه شهروندان حق دارند از وقایع مدیریت شهری با خبر باشند و سامانه ستاد مسیر دسترسی شهروندان به قراردادها و پروژه‌های شهرداری را آسان کرده است.

شهردار آبادان گفت: سامانه ستاد یکی از کارآمدترین روش‌ها برای مبارزه با فساد، شفاف‌سازی عملکرد، ابهام زدایی، احیا و ارتقای سطح اعتماد مردم نسبت به شهرداری است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در سه ماه اخیر بیش از ۴۰ فقره اجراییه به مبلغ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال از سوی طلبکاران به شهرداری ارسال شده که برای جلوگیری از بسته شدن حساب شهرداری با آنها باید به توافق رسید  ضمن اینکه این شهرداری راهی جز پرداخت بدهی‌ به صورت اقساط به پیمانکاران ندارد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی خوزستان شهرداری آبادان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی خوزستان شهرداری آبادان طرح های عمرانی خوزستان شهرداری آبادان آبادان شهرداری آبادان شهردار آبادان نخاله برداری میلیارد ریال سامانه ستاد هزار و ۵۰۰ سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود

ایسنا/بوشهر معاون بهبود سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: ۸۰۰۰ هکتار از نخلستان های درجه دو استان بوشهر نوسازی و بهسازی می شود.

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در بوشهر افزود: نخلستان‌های درجه ۲ در شهرستان های دشتستان، تنگستان، دشتی، جم و بوشهر هستند که به اصلاح بسترباغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.
به گفته وی دراین راستا با اعتبار استانی و  مشارکت باغداران برای اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران  با جهاد کشاورزی است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود