Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:11:06 GMT

امروز با جنگ روایت‌ها در عرصه رسانه مواج هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۲۸۹

امروز با جنگ روایت‌ها در عرصه رسانه مواج هستیم

امرالله حسنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه اصلی رسانه‌ها هدایت جامعه به سوی مبانی اصلی انقلاب، اعتقادات و عزت ملی کشورمان است، افزود: جامعه امروزی مرتب در پی دریافت اطلاعات از محیط پیرامون خود بوده و واقعیت‌ها برای جامعه امروز، امری ضروری و مهم است و رسانه‌ها در این رابطه، نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: اگر با کمک رسانه‌ها نتوانیم داشته‌هایمان را تبیین کنیم، رسانه‌ های بیگانه این خلأ را پر خواهند کرد. 
حسنی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل کم‌کاری متولیان حوزه فرهنگی نتوانسته‌ایم داشته‌هایمان را تبیین کنیم و دشمن آنچه که وجود ندارد را تبیین می‌کند تا جایی که فضایی برای تطهیر رژیم ستمشاهی ایجاد کرده اند. 
وی تصریح کرد: رسانه‌ها در این زمینه، وظیفه خطیر و سنگینی بر عهده دارند و باید توجه داشت که روزی در برابر عملکرد خود پاسخگو خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه موضوع فرهنگ به عنوان ارزش‌ها از شبیخون گذشته و امروز تبدیل به ناتوی فرهنگی شده و تمام کفر را در برابر تمام اسلام قرار داده است، افزود: تمام امید کشورهای مستضعف به جمهوری اسلامی ایران است چون ایران، تنها کشوری است که در برابر ظلم ایستاده است.
وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه در قله قرار گرفته است اما سوال اینجا است که چرا این موضوع را تبیین نمی‌کنیم.
حسنی خاطرنشان کرد: فارغ از جناح‌بندی سیاسی و گروه‌بندی‌ها به سمتی حرکت می‌کنیم که بتوانیم جهاد تبیین را انجام دهیم و در این زمینه، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه رسالت اصلی را بر دوش دارند.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای تبیین دستاوردهای انقلاب، تقویت روحیه مطالبه گری در جامعه، تلاش برای تحقق عدالت فرهنگی، ایجاد شفافیت در تمامی زمینه ها و حمایت از اصحاب رسانه را از سیاست های اولویت دار مدیریت جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان عنوان کرد و گفت: متاسفانه عدالت فرهنگی یا اتفاق نیفتاده و یا بسیار محدود بوده است و یکی از اقدامات ما این خواهد بود که پیگیری کنیم و ببینیم سهم یکم فرد روستایی دورافتاده از عدالت فرهنگی چقدر است که در این زمینه، رسانه‌ها باید کمک و مطالبه‌گری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: شفافیت در تمام زمینه‌ها مهمترین وظیفه ما است و بعد از مطالبه‌گری باید این مساله فراموش‌شده یعنی شفافیت را زنده کنیم.
وی با بیان اینکه باید از آزادی مطبوعات مد نظر جمهوری اسلامی به نحو احسن استفاده کنیم، گفت: به عنوان متولی فرهنگ و رسانه استان با تمام توان از اصحاب رسانه حمایت و پشتیبانی خواهم کرد به شرط اینک

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان انقلاب اسلامی ایران رسانه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان انقلاب اسلامی ایران رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان انقلاب اسلامی ایران رسانه زنجان فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران