Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@21:32:31 GMT

۲۸۳ کشتی کالای اساسی در بنادر ایران تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۶۴۳۹

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: ۲۸۹ کشتی حامل کالای اساسی تا پایان دی ماه در بنادر شمالی و جنوبی ایران پهلوگیری کرده و محموله ۲۸۳ فروند کشتی تاکنون ترخیص شده است.

به گزارش بازارنیوز، ورود کالا‌های اساسی برای تامین نیاز مردم ادامه دارد و تا پایان دی‌ماه ۲۸۹ کشتی در بنادر پهلوگیری کرده‌اند که محموله ۲۸۳ فروند تخلیه، بارگیری و برای ذخیره‌سازی به مراکز و تاسیسات نگهداری حمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کالا‌ها شامل: گندم، برنج، روغن و شکر خام است. میزان کالای وارد شده به ۷.۷ میلیون تن می‌رسد. عملیات ترخیص باقیمانده کشتی‌ها نیز در حال انجام است.
تاکنون ۵.۵ میلیون تن گندم، ۱.۱ میلیون تن روغن خام، ۸۴۳ هزار تن شکر و ۲۵۸ هزار تن انواع برنج وارد کشور شده است.

با برنامه ریزی‌های خوب برای تأمین این کالا‌ها که از سال گذشته انجام و در سال جاری عملیاتی شده، خرید و ورود کالا ادامه دارد و شرایط اطمینان بخشی در موجودی انبار‌ها و مراکز ذخیره‌سازی برقرار است.






/ایرنا

برچسب ها: کالای اساسی ، بنادر ، واردات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qhu

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کالای اساسی بنادر واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان