Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - صابر پرنیان در نشست مشترک با مسئولین و معاونین منطقه آزاد صنعتی و تجاری ارس با بیان اینکه باید از ظرفیت گ‌های بالقوه موجود در منطقه به نفع توسعه‌ی اقتصادی استان استفاده کنیم  گفت : حل مسائل پیش روی واحد‌های صنعتی در راستای رفع موانع تولید از طریق سازمان صمت استان با محوریت برنامه‌های وزارت متبوع با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هماهنگی درخصوص نحوه ثبت سفارش واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه آزاد ارس برای واردات مواد اولیه و تجهیزات تاکید کرد.

در ادامه این سفر رئیس سازمان صمت استان در جلسه‌ای با حضور سرمایه گذاران منطقه آزاد صنعتی و تجاری ارس به بررسی مسائل پیرامون واردات ماشین آلات، تجهیزات، قطعات و مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های تولیدی پرداخت و از هماهنگی کامل سازمان‌های صمت و منطقه آزاد ارس در جهت پاسخگویی و ثبت سفارش خبر داد.

 در این سفر مقرر شد برخی تفویض‌ها برای تعیین سهمیه ورق‌های فولادی و کمیته پتروشیمی به منطقه آزاد ارس واگذار شود و سازمان صمت استان نیز درخواست‌ها را به کمیته فولاد استان ارائه دهد.

در ادامه به همراه معاون امور صنایع و معاون نظارت و بازرسی سازمان از شرکت‌های وحدت تلاش ارس و مجتمع گلخانه‌ای گلفرج بازدید کرده و در جریان مشکلات واحد‌های یاد شده قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن رفع موانع تولید منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

به گزارش خبرنگار مهر، سینا بنی اسد، صبح جمعه در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر گردید افزود: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضائی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از سوداگران مرگ شدند.

بنی اسد، ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده‌اند صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرایم وجود ندارد.

دادستان شهر ماهان با اشاره به اینکه با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد افزود: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 6088926

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان