Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- مردم مهدیشهر از نبود درمانگاهی شبانه روزی در مرکز این شهر رنج می‌برند و مطالبه‌شان از مسئولان امر رسیدگی فوری به این موضوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، پروژه بیمارستان 85 تختخوابی مهدی‌شهر در سال 88 مطالعات آن انجام و در سفر هیئت دولت دهم به استان سمنان مصوب شد، در سال 90 کلنگ آن با مبلغ اولیه 76 میلیارد ریال به زمین زده شد و بهره‌برداری از این بیمارستان سالیان سال طول کشید و سرانجام در سال 1400 به بهره‌برداری رسید و آماده پذیرش و ارائه خدمات به بیماران، مراجعان و مردم مهدی‌شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستانی که با مشکلاتی نظیر تعریض و بحث روشنایی جاده و راه دسترسی به بیمارستان مواجه است؛ البته بحث روشنایی به فرجام رسید و از طرح روشنایی مسیر دسترسی به بیمارستان 15 خرداد مهدی‌شهر بهره‌برداری شد و مشکل دیگری که فرماندار مهدیشهر قول آن را تا اوایل اسفندماه داده بود؛ بحث تعریض جاده دسترسی به این بیمارستان بود که اقدامات در این زمینه نیز در حال انجام است.

یکی از شهروندان مهدی‌شهری ضمن قدردانی از مسئولان در مورد برقراری و نصب روشنایی در مسیر دسترسی به بیمارستان 15 خرداد این شهرستان گفت: روشنایی این مسیر یکی از مطالبات جدی مردم بود که خوشبختانه این دغدغه مهم رفع شد.

وی افزود: اما مشکل دیگر بحث رفت و آمد و نبود سرویس ایاب و ذهاب به این بیمارستان که در ساعات مختلف شبانه‌روز مردم نیازمند به آن هستند، همچنان به عنوان یک مشکل اساسی برطرف نشده است و از مسئولان امر خواهشمندیم رفع این مسئله را نیز برای تأمین رفاه و آسایش مردم در دستور کار خود قرار دهند.

به هر روی در پی گزارش‌های متعددی که برای رفع مشکل بیمارستان مهدیشهر از سوی خبرگزاری تسنیم انجام شد؛ برخی مشکلات رفع شد اما مطالبه دیگر شهروندان مهدیهشری راه اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در شهر مهدیشهر است.

یکی از شهروندان مهدیشهری در این زمینه می‌گوید: بنده خود از مادر سالمندم مراقبت می کنم نگرانی‌ام این است که اگر شبی برای مادرم بیماری رخ دهد چگونه به سرعت او را به بیمارستان 15 خرداد که مسافتی طولانی با شهر دارد برسانم؛ البته این نه خواسته من بلکه بسیاری از شهروندان مهدیشهری نیز خواسته‌شان ایجاد یک درمانگاه شبانه‌روزی است؛ به هر حال بیماری خبر نمی‌کند و ممکن است در هر ساعت از شبانه‌روز به سراغ آدم بیاید؛ امیدواریم مسئولان امر در این زمینه نیز فکری کنند و یک درمانگاه شبانه‌روزی را در داخل شهر مهدیشهر برای رفاه حال شهروندان مهدیشهری ایجاد کنند.

حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدیشهر نیز در این زمینه اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی حال حاضر کشور و استان و شهرستان مهدیشهر ارائه خدمات‌رسانی هر چه بهتر به لحاظ بهداشتی و درمانی و فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم در این زمینه بسیار لازم و ضروری است.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات بخش بهداشت و درمان در مهدیشهر گفت: پیگیری‌هایی برای ایجاد درمانگاه شبانه‌روزی در مهدیشهر انجام شده که امیدواریم این پیگیری‌ها هر چه زودتر نتیجه دهد؛ چرا که نیاز جدی و ضروری مردم مهدیشهر است با توجه به اینکه بیمارستان 15 خرداد هم با شهر مهدیشهر هفت کیلومتری فاصله دارد.

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به پیگیری‌های که در این زمینه و از تریبون نماز جمعه انجام داده است، گفت: مردم مستأصل هستند و دغدغه دارند؛ چرا که اگر شب فردی بیمار شود وجود یک درمانگاه شبانه‌روزی با پرستار و پزشک مناسب برای درمان سرپایی ضرورت دارد.

امام جمعه مهدیشهر از دیگر مشکلات را نبود پزشک جراح در بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر عنوان کرد و گفت: این بیمارستان به پزشک متخصص به ویژه دکتر جراح نیاز دارد و لازم است کادر درمانی بیمارستان هر چه سریعتر برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم تکمیل شود.

حجت الاسلام بارانی از مسئولان امر خواست موضوع تکمیل کادر درمانی بیمارستان 15 خرداد را هر چه سریعتر برطرف کنند.

قراردادهای 89 روزه پرستاران برچیده شود/ تناسب بین استخدام پرستاران با تعداد تخت‌های بیمارستان‌ها نیستتحقق مصوبه سفر رئیس جمهور به لرستان؛ تزریق 972 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه ساخت 3 بیمارستان مهمسایه سنگین امیکرون/ بیمارستان‌های استان خراسان شمالی به حالت آماده‌باش درآمد

بهداشت و درمان و فراهم بودن تمامی زیرساخت‌ها و امکانات موجود در این زمینه یکی از مطالبات جدی و مهم مردم مهدیشهر است که لازم است مسئولان امر در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات موجود در این حوزه با سرعت بیشتری اقدام کنند.

انتهای پیام/363

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درمانگاه شبانه روزی بیمارستان 15 خرداد شهروندان مهدی مردم مهدیشهر مسئولان امر مردم مهدی مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است