Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه اسلامی واحد خمینی شهر گفت: هدف اصلی این نمایشگاه پرورش ایده‌های برتر و تبدیل آن‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیانی است؛ با توجه به ایده‌هایی که مطرح شد تعدادی از دانشجویان به دنبال ثبت اختراع بوده که در این راستا کارگاه آموزشی برای دانشجویان برتر برگزار می‌شود.

حامد خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نمایشگاه طرح خلاق با موضوع طراحی و دوخت لباس برگزار شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه در دو محور جداگانه الهام گرفته از فرهنگ، سنت و تمدن ایرانی-اسلامی و طراحی لباس کودک با الهام از المان‌های کودکانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از برگزاری استارتاپ طرح صنایع خلاق مطرح شدن ایده اولیه دانشجویان و متقاضیان خارج از دانشگاه و عرضه ایده‌های برگزیده در قالب نمایشگاه است. در این راستا فراخوان طرح صنایع خلاق در سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی شد.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر ادامه داد: ایده‌های مختلفی از استان‌های دیگر به دبیرخانه جشنواره به صورت عکس ارسال و تعدادی به صورت حضوری تحویل داده شده است که پس از داوری اولیه ۲۱۸ اثر واجد شرایط شرکت دانسته شد و در محل نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر قرار گرفت.

وی در رابطه با افتتاحیه نمایشگاه طرح صنایع خلاق گفت: مراسم افتتاحیه دوشنبه -یازدهم بهمن‌ماه- با حضور رئیس دانشگاه، کارمندان فنی‌وحرفه‌ای شهرستان کارمندان آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر برگزار شد؛ البته این نمایشگاه قرار بود تا چهارشنبه _بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ همزمان با دهه فجر ادامه یابد، اما به دلیل استقبال خوبی که از آن صورت گرفت تا امروز _بیست‌وپنجم بهمن‌ماه_ ادامه دارد.

خدادادی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و استقبال بسیاری خوبی از سوی مدارس، هنرستان‌ها و دانشجویان به عمل آمد.

وی در رابطه با داوری آثار گفت: داوری آثار به اساتید مطرح در زمینه طراحی و دوخت سپرده شد و از بین ایده‌ها ۱۸ اثر انتخاب شده است که در اوایل اسفند ماه با برگزاری مراسم اختتامیه از ایده‌های برتر تقدیر به عمل می‌آید و جوایزی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه اسلامی واحد خمینی شهر تاکید کرد: هدف اصلی این نمایشگاه پرورش ایده‌های برتر و تبدیل آن‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیانی است؛ با توجه به ایده‌هایی که مطرح شد تعدادی از دانشجویان به دنبال ثبت اختراع بوده که در این راستا کارگاه آموزشی برای دانشجویان برتر برگزار می‌شود.

کد خبر 555552

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ثبت اختراع دانشگاه مهارت خميني شهر کارآفرینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اسلامی واحد خمینی شهر ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر