Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@22:55:01 GMT

اخطار شهرداری به مسئولان کاخ سعدآباد!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۸۶۸

اخطار شهرداری به مسئولان کاخ سعدآباد!

همشهری آنلاین - حسن حسن زاده: «افشین خدامی» با بیان اینکه شهرداری پس از درخواست کمک مسئولان کاخ سعدآباد برای لایروبی رودخانه با وضعیت نامناسب آن مواجه شده‌ است، گفت: «در بازدید از رودخانه سعدآباد با زباله‌ها و درخت‌هایی که از سال‌ها پیش قطع و در رودخانه رها شده، روبرو و مساعدت لازم را انجام دادیم. در حالی که کاخ  سعدآباد پیمانکار مجزا دارد و این پیمانکار موظف به نگهداری و لایروبی رودخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «به مسئولان کاخ اخطار کتبی داده شده تا هر چه سریع‌تر رودخانه پاکسازی شود. اما مسئولان کاخ پس از اخطار شهرداری نه تنها اقدامات لازم را برای پاکسازی رودخانه انجام ندادند، بلکه در شبکه‌های اجتماعی وضعیت نامناسب رودخانه سعدآباد در محدوده کاخ را به شهرداری نسبت دادند. در حالی که بر اساس قوانین، فضایی که در اختیار بخش خصوصی قرار داشته باشد، در حکم ملک شخصی یک شهروند عادی است و شهرداری به آن ورود نمی‌کند.»

خدامی با اشاره به وجود دو شبکه فشرده زباله‌گیر قبل از ورودی رودخانه به محوطه کاخ گفت: «اگرچه متاسفانه برخی رستوران‌دارها و شهروندان در مسیر بالادست رودخانه، زباله‌ها را در رودخانه رها می‌کنند اما با وجود این دو شبکه فشرده زباله‌گیر، به سختی زباله وارد رودخانه در محدوده کاخ می‌شود. همچنین شهرداری ۳ بار در هفته این شبکه‌ها را پاکسازی می‌کند تا زباله‌ای وارد رودخانه کاخ سعدآباد نشود. بنابراین به نظر می‌رسد کارگران فضای سبز کاخ، این زباله‌ها را به رودخانه می‌ریزند.»

او افزود: «بر اساس قوانین اگر کاخ سعدآباد حریم رودخانه را آزاد و به شهرداری تحویل دهد، شهرداری منطقه می‌تواند برای لایروبی و پاکسازی رودخانه سعدآباد در محدوده این کاخ اقدام کند. اما اکنون کاخ سعدآباد به صورت مجزا پیمانکار فضای سبز دارد و این پیمانکار بر اساس قرارداد خود موظف به نگهداری، لایروبی و پاکسازی رودخانه است.»

کد خبر 657270 برچسب‌ها شهرداری رودخانه شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری رودخانه شهر کاخ سعدآباد مسئولان کاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد