Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:45:20 GMT

4 کیلومتر از حریم قانونی ساحل درگهان قشم آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۱۸۸۸

4 کیلومتر از حریم قانونی ساحل درگهان قشم آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مصطفی مازندرانی ظهر امروز گفت: افزون بر چهار کیلومتر از اراضی ساحل درگهان واقع در ضلع غربی این شهر، حد فاصل اسکله صیادی تا اراضی جنب خور(معروف به محله بندرگاه ) توسط این یگان رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی ادامه داد: آزادسازی این اراضی پس از شناسایی، بررسی و انجام استعلام‌های قانونی و اخذ دستور کتبی قضایی در معیت نمایندگان دادستان و مدیریت حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری مأمورین دریابانی و انتظامی شهرستان قشم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندرانی با اشاره به اینکه این اراضی واقع در حریم قانونی ساحل درگهان از طریق تخریب سازه‌های احداثی رفع تصرف و آزادسازی شد، تصریح کرد: موارد متعددی نیز در سایر مناطق ساحلی جزیره توسط این یگان شناسایی شده که پس از سیر مراحل قانونی و اخذ دستور قضایی، بلافاصله نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی این اراضی هم اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/88050/ ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادسازی سواحل آزادسازی حریم 60 متری ساحل جزیره قشم درگهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ