Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:26:48 GMT

فرمانده جدید انتظامی شهرستان رومشکان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۲۵۷۹

فرمانده جدید انتظامی شهرستان رومشکان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی رومشکان با حضور جانشین فرمانده انتظامی لرستان و مسئولان شهرستان رومشکان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ فرهاد ابدال چگنی جانشین فرماندهی انتظامی لرستان گفت: کارکنان انتظامی باید، صبر، حوصله و سعه صدر را در برخورد با مراجعان در دستور کار خود قرار دهند تا خشنودی مردم و خداوند متعال را در پی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توان و ظرفیت همه مدیران باید بر توسعه نظم و انضباط و برخورد با تخلفات باشد، بیان داشت: نظارت دقیق، مراقبت و توجه به مشکلات کارکنان می‌تواند از بروز آسیب‌ها جلوگیری کند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی، ولایت پذیری و اخلاق مداری در محیط کار را از مهم‌ترین راهکارها برشمرد.

سرهنگ ابدال چگنی، آموزش توأم با نظارت را یکی از مهم‌ترین رویکردهای تعالی بخش در نیروی انتظامی برشمرد و افزود: پایه و اساس موفقیت کارکنان نظم و انضباط در کار است زیرا رعایت وضعیت ظاهری افراد و نظم پذیری آنها سبب پاسخگویی بهتر به مراجعان خواهد شد و این امر همیشه باید سرلوحه رفتار و عمل کارکنان قرار داد.

وی گفت: کارکنان انتظامی باید رعایت صبر، حوصله و سعه صدر را در برخورد با مراجعان در دستور کار خود قرار دهند تا هم خشنودی مردم و هم خداوند را در پی داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان، با تقدیر از اعضای شورای تأمین و مردم شهید پرور رومشکان در راستای تعامل و همکاری خوب با مجموعه انتظامی این شهرستان عنوان کرد: امنیت مطلوب و خوب تنها با حضور پلیس محقق و پایدار نخواهد شد مگر آنکه مردم و همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی با پلیس مشارکت و همکاری تنگا تنگ داشته باشند.

حجت الاسلام فاطمی نیا، امام جمعه رومشکان نیز در این مراسم، امنیت را از زیرساخت‌های مهم پیشرفت در جوامع بشری برشمرد و اقتدار پلیس توأم با رأفت و مهربانی را از خصایص مهم پلیس اسلامی دانست و از زحمات سرهنگ «مهدوی کیا» فرمانده انتظامی قبلی رومشکان قدردانی و برای سرهنگ «بوستان افروز» فرمانده جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان نعمت الله دستیاری فرماندار رومشکان نیز در این مراسم گفت: امنیت فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست و همه ما وظیفه داریم تا در راستای تولید و تثبیت و توسعه امنیت پایدار که زیر ساخت تمام فعالیت‌ها در عرصه‌های گوناگون بوده این مجموعه زحمت کش را یاری کنیم.

بنا بر این گزارش، در این مراسم سرهنگ «محمد بوستان افروز» به عنوان فرمانده انتظامی رومشکان معرفی و از سرهنگ «مهدی مهدوی کیا» فرمانده قبلی این شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 5425136

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان رومشگان انتصاب مقامات راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی گرگان اردبیل فرمانده انتظامی جانشین فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان