Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد حسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و دیگر اعیاد ماه رجب اظهار داشت: زبان و فهم ما در وصف حضرت علی (ع) قاصر است و در این زمینه می‌توان به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که در کنگره مربوط به نهج البلاغه امیر المومنین (ع) فرمودند «به حق امیرالمومنین علی (ع) عبد خداست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بالاترین مقام عبودیت از آن امیرالمومنین (ع) است که یکی از تجلی گاه‌های بزرگ این عبودیت و بندگی نیز دلدادگی آن حضرت به امر عدالت بود که امام را مرادف با عدالت در همه عالم می‌شناسند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حضرت علی (ع) همواره در مسیر عدالت زندگی کرد و شهادتشان نیز در همین مسیر بود، افزود: در کنار عدالت جوانمردی و اسطوره اخلاق بودن حضرت علی (ع) نیز زبانزد همه عالمیان است، حتی دشمنان آن حضرت نتوانستند بازتاب فضائل ایشان را انکار کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم ما و همه مسلمانان جهان در مسیر پیروی واقعی از آن حضرت قرار گیرند.

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه به همین مناسبت در امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها مراسم ویژه میلاد حضرت علی (ع) را برگزار خواهیم کرد، افزود: این برنامه‌ها در قالب جشن، سخنرانی، مدیحه سرایی و سفره‌های سخاوت آن حضرت است.

وی ادامه داد: همه برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته و همانطور که در برنامه‌های گذشته این امر ساماندهی و رعایت شده است در این مراسم نیز این امر را در دستور کار داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برنامه میلاد حضرت علی (ع) در همه اماکن مذهبی استان اصفهان برگزار می‌شود و در ۳۵ بقعه نیز برنامه‌های ویژه در دستور کار است.

وی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف نیز ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که این مراسم در مساجد برگزار می‌شود که در شهرهایی با وضعیت قرمز کرونا برگزاری این مراسم منع شده است.

کد خبر 5425158

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان اصفهان میلاد حضرت علی ع بقاع متبرکه راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی اردبیل همدان میلاد حضرت علی آن حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز