Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، از احراز عنوان موفق ترین سپاه استانی کشور، توسط سپاه استان ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،سردار جمال شاکرمی عصر امروز در مراسم  یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه امیرالمؤمنین(ع)  ایلام که با حضور "سردار حمید بزمشاهی اصفهانی دبیر اشراف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، از احراز عنوان موفق ترین سپاه استانی کشور، توسط سپاه استان ایلام خبر داد و اظهار داشت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در راستای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تمامی اقدامات ابلاغی را به انجام که این اقدامات منتج به احراز عنوان موفق ترین سپاه استانی کشور، توسط سپاه استان ایلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اقدامات جهادی، خود باوری و در کنار مردم و برای مردم بودن سپاه در ارائه خدمات و حضور بی منت در تمامی برنامه‌ها عامل این موفقیت بوده است .

وی با بیان این که نتیجه حاصله در ارزیابی‌های انجام شده نشان از آن دارد که سپاه استان ایلام اگر افتخاری کسب کرده است این افتخار تعلق به مردم ولایی استان ایلام است گفت:  مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و سایر صحنه‌ها و توقف‌گاه‌ها هنچنان در خط امام و رهبری بوده‌اند و امروز فرزندان آنان در لباس مقدس سپاه نیز با تکیه بر روحیه معنوی و جهادی  جان برکف برای خدمت به مردم و نظام آماده‌هسند.

فرمانده ارشد نطامی استان ایلام با اشاره به این که نیروهای جهادی بسیج خدمات بسیار ارزشمندی در مقابله با کرونا و کمک مومنانه و اجرای طرحهای محرومیت زدایی به مردم ارائه داده‌اند گفت: سپاه امیرالمؤمنین(ع) در سال 99 همچون سالهای گذشته توانست  در ارزیابی های به عمل آمده توسط اشراف سپاه ، معاونت سلامت و معاونت طرح و برنامه ؛ بسیج اصناف، مداحان و منتخبین ده گانه اقشار بسیج استان ایلام حائز رتبه برتر کشوری شود.

60 نفر از کادر درمانی و بهداشتی سپاه ایلام به مناطق" سیل زده مور موری" اعزام شدندفرمانده سپاه ایلام: یادواره شهدای "ایل قجر" و منطقه "کانی‌سخت" برگزار می‌شودفرمانده سپاه ایلام: مردم رشادت‌های سردار سلیمانی را فراموش نمی‌کنند

پایان بخش سخنان سردار فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام آن بود که گفت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام همواره در تلاش است تا در راستای خدمت بی منت به مردم و پاسداری ازحریم امن ولایت حانسپاری کند .

با ختم سخنان سردار شاکرمی از برگزیدگان  یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه امیرالمؤمنین(ع)  ایلام تقدیر شد.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه امیرالمومنین ع سپاه استان ایلام فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، عملیات وعده صادق دلیلی بود تا پیمان نصیری قهرمان و مدال‌آور دومیدانی پارالمپیک نشان طلای خود را به سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کند.

سردار امیرعلی حاجی زاده در دیداری که به بهانه اهدای مدال قهرمانی پیمان نصیری تدارک دیده شد بود، صحبت‌های جدیدی از عملیات وعده صادق بیان کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود، ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای این تنبیه به کار گرفتیم.

وی تصریح کرد: برای همین ۲۰ درصد، صف آرایی خیلی عجیب و غریبی شد به‌گونه‌ای که آمریکایی‌ها که گفته بودن دخالت نمی‌کنیم، دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونسیتی ایستادند.

سردار حاجی زاده بیان کرد: بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به کمک رژیم صهیونیستی آمدند و آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم ناوهای خودشان را هم آوردند و آن شب ۲۰ درصد توان یک نیرو در مقابل تمام این‌ها قرار گرفت ولی با این حال این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر رهبر انقلاب و دعا و اراده مردم حاصل شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها