Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت از زمان شناسایی اولین موارد اُمیکرون در کشور تمهیدات لازم را اندیشیده است، به برداشت نادرست برخی رسانه‌ها از سخنان معاون تحقیقات و فناوری وزارتخانه اشاره کرد و گفت: اظهارات دکتر پناهی درباره اینکه فکر می‌کردند میزان مرگ و میر ویروس اُمیکرون کم است به همین دلیل شاید در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بی توجهی‌هایی صورت گرفت، به اشتباه تفسیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان- محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به انتشار اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر اینکه از آنجایی که فکر می‌کردیم یا می‌کردند که میزان مرگ و میر در ابتلا به سویه اُمیکرون کم است به همین دلیل شاید در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بی توجهی شد، عنوان کرد: اظهارات ایشان در این خصوص به اشتباه تفسیر شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت از زمان شناسایی اولین موارد اُمیکرون در کشور، تمهیدات لازم را همچون کنترل مرزها، آمادگی بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی اندیشیده است، ادامه داد: دکتر پناهی با بیان اینکه از قبل پیش بینی شده بود اُمیکرون در سراسر جهان گسترش می‌یابد و توصیه‌هایی برای تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطرح شده بود، اظهار کرد، افکار عمومی به اشتباه تصور می‌کردند که سویه جدید در حد سرماخوردگی است.   بیشتر بخوانید: سه دلیل اصلی درگیری کودکان به امیکرون

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مسئولان این وزارتخانه نظرات تخصصی خود را در مجامع مختلف مطرح کرده اند، عنوان کرد: باتوجه به شیوع گسترده اُمیکرون در کشور و افزایش درگیری کودکان با این سویه، به منظور آمادگی بیشتر جهت پذیرش کودکان بستری در بخش‌های بیمارستانی، در طول هفته گذشته، ۱۰۳ تخت مراقبت‌های ویژه کودکان (PICU) در کشور معادل ۲۰ درصد تخت‌های موجود این بخش، خریداری و راه اندازی شده است.

هاشمی در پایان یادآور شد: تقاضای وزارت بهداشت تکمیل واکسیناسیون علیه کرونا در بالغین و کودکان و همچنین تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تا بتوانیم با درگیری کمتری، از موج ششم بیماری در کشور عبور کنیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: وزارت بهداشت کرونا امیکرون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا امیکرون وزارت بهداشت ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • هفته زمین پاک
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد