Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی باعرض تبریک ولادت مولودکعبه مولای متقیان اقاامیرالمومنین (ع) از اهدای ۳۰ فقره جهیزیه کامل به نوعروسان کم بضاعت ونیازمند کوهبنان خبر داد.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان مراسم اهدای ۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های کوهبنانی با حضور امام جمعه کوهبنان،  در سالن ورزشی تختی شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان گفت: در دین مبین اسلام بر کمک به دیگران خصوصا افراد کم بضاعت سفارش فراوان شده و نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار در این امر پیش قدم بودند.

او می‌گوید:به برکت انقلاب اسلامی شاهد افزایش چشمگیر کمک‌ها در عرصه‌های مختلف هستیم.

امام جمعه کوهبنان گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری از زمان شیوع ویروس کرونا کمک‌های مومنانه رونق بیشتری پیدا کرد لذا شاهد خدمات ارزشمند خیرین، سپاه پاسداران، دفتر امام جمعه، بسیجیان، مراکز خیریه و نیکوکاری در عرصه کمک‌های مومنانه هستیم.

حجت الاسلام جعفری می‌گوید: هفدهمین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان کوهبنان در حال اجراست که در این مرحله به همت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی سی سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان اهدا می‌شود.

عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای عمل به منویات مقام معظم رهبری، تسهیل ازدواج و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان برای حمایت از نوعروسان کوهبنانی تصمیم به اهدای جهیزیه گرفته شد.

او می‌گوید: ۳۰ سری جهیزیه با همت خیر بزرگواری که همیشه دراین امرمهم و سایر امور مشابه پیش گام واهتمام اکمل را داشته و دارند تهیه شده که در چند مرحله در بین نوعروسان کم بضاعت در مناطق مختلف شهرستان کوهبنان توزیع می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: به منظور حمایت از تولید داخلی همه اقلام تهیه شده کاملا باارزش و شامل یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز طرح‌فر، جاروبرقی، دو تخته فرش ۶متری، ظروف آشپزخانه، پتو، پنکه دیجیتال دوکاره، سرویس قابلمه و.. است.

به گفته او، خانواده‌ها باید ضمن پرهیز از مهریه‌های سنگین،  وحذف جهیزیه گران قیمت و جشن‌های پرهزینه تلاش کنند تا جوانان بدون دغدغه و با کمترین امکانات زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مومنانه خانواده ها نماینده مردم شهرستان سری جهیزیه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند

سرهنگ اسلامی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر اینکه از صبح امروز، زن و شوهر جهت کوهنوردی از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.


وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر تیمی از مأموران یگان امداد و کلانتری و پایگاه جاده‌ای هلال احمر با گذر از مسیر‌های صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این زن و شوهر شدند و پس از چند ساعت تلاش هر دو فرد مفقود شده پیدا شدند.


سرهنگ اسلامی تصریح کرد: این دو نفر به سبب صعب العبور بودن و گم کردن راه، وضعیت مطلوبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • میزبانی مردم کوهبنان از یک شهید گمنام
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد