Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی پوشان بسکتبال اظهار داشت: مجموعه ورزش در کنار شما خواهد بود و تلاش خواهد بهترین امکانات را برایتان مهیا کند.

به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی در دیدار با ملی پوشان تیم بسکتبال ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار بسکتبالیست ها گفت: ما در کنار شما، سرپرست فدراسیون و کادر فنی هستیم و از لحاظ مالی و معنوی حامیتان خواهیم بود و امیدوارم مسابقات و میزبانی ها را به خوبی پشت سر بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور تماشاچیان در مسابقات گفت: حضور تماشاچی در مسابقات بسیارخوب و پرانرژی است ما همه تلاش خود را میکنیم که این اتفاق بیفتد ولی با توجه به شرایط کرونا این تصمیمی است که باید ستاد مبارزه با کرونا با توجه به استاندارها اتخاذ کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم که با تلاش شما شاهد موفقیتتان در بازیهای آسیایی چین که از نوزدهم شهریور ماه آغاز میشوند، باشیم.

وی ادامه داد: از آنجاییکه کشورهای شرکت کننده تمام تلاش خود را برای موفقیت می کنند و شما ۶ ماه فرصت دارید که به لحاظ آمادگی فنی خود را بهبود ببخشید.

دکتر سید حمید سجادی افزود: ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، آنگونه که شایسته نام ورزش ایران است ادای دین کنیم.

وی در ادامه سخنانش کادر فنی ایران را از بهترین ها دانست و تلاش های آنها را مورد تقدیر قرار داد.

وزیر ورزش و‌جوانان ضمن تاکید به حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون از ورزشکاران گفت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار شماست به ما و مسوولان فدراسیون اعتماد داشته باشید. و‌ی افزود تلاش خود را برای فراغ خاطرشما انجام خواهد داد ، شما تلاش کنید که به خوبی تمرین کنید و با بهترین تمرین ، استراحت و تمرکز بتوانید به نتایج مطلوب دست یابید.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال ورزش و جوانان چین ایران دین وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان تیم ملی بسکتبال سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کنار شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

 کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی موفق شدند در فینال با نتیجه 4 بر یک تایلند را از پیش رو بردارند.

در پی این قهرمانی وزیر ورزش که در سالن بانکوک آره‌نا حضور داشت و نمایش تیم ملی را در تایلند تماشا کرد، متنی به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به‌‎وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقه‌مندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش‌دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به‌وجود آید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر ورزش تماشاگر ویژه دربی ۱۰۳ شد تاکید وزیر ورزش بر اصلاح آیین نامه شورای برون مرزی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال