Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:58:09 GMT

انتصاب چهار مدیر شهرداری سنندج و چند خبر دیگر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۱۷۹۱

انتصاب چهار مدیر شهرداری سنندج و چند خبر دیگر

به گزارش ایرنا، شهردار سنندج در احکام جداگانه‌ای سرپرست شهرداری منطقه ۲، سرپرست سازمان مدیریت پسماند، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری و مشاور شهردار در امور ایثارگان را منصوب کرد.

با حکم سید انور رشیدی  "قدرت الله سیف پناهی"  به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۲، "شکور صلواتی "به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند "، علی اصغری " به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و "جلال ایمانی پور" به عنوان  مشاور شهردار در  امور ایثارگران  منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی نمایشگاه"من" آثار گرافیک و نقاشی شقایق یاری در سنندج

باحمایت حوزه هنری استان کردستان نمایشگاه گرافیک ونقاشی آثار هنرمند سنندجی "شقایق یاری" با عنوان "من" با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان افتتاح و تا ۲۹ بهمن در معرض نمایش عموم قرارگرفته است.

دراین نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی شقایق یاری محسوب می شود،   ۳۴ اثر نقاشی و گرافیک در اندازه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

در میان این آثار ۹ تابلوی نقاشی در سبک های امپرسیونیسم، مینی مال و رئال در کنار ۲۵ تابلو پوستر و گرافیکی دیده می شود.

شقایق یاری متولد ۱۳۷۱ سنندج کارشناس گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی است که تاکنون در۲ نمایشگاه گروهی آثار خود را به نمایش گذاشته است.

کارگر شهرداری مسافت ۱۰ کیلومتری مسیر فرودگاه تا خیابان امام در سنندج را دوید

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اظهار داشت: عزت الله ساعد پناه از کارگران شاغل در  شهرداری به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرا علی(ع) در راستای قدردانی از زحمات پدران  مسافت ۱۰ کیلومتری مسیر فرودگاه تا  ساختمان شهرداری در خیابان امام را با دو پیمود.

کیوان تیشه گران افزود: عزت الله ساعد پناه یکی از ورزشکاران فعال است که به مناسبت های مختلف پیمودن مسیرهای متفاوت نظیر دویدن مسیر سنندج-موچش، سنندج دهگلان و همچنین پیاده رویی مسیر سنندج- تهران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج سید انور رشیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج سید انور رشیدی سرپرست سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران