Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: نرخ جدید انواع کودهای شیمیایی برای سال آینده به زودی اعلام می‌شود، این محصولات به غیر از اوره شامل کاهش قیمت می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

حمید رسولی  مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم  درباره کاهش  40 تا 45 قیمت  کودی های شیمیایی فسفر و پتاس برای سال آینده  اظهار داشت: هنوز قیمت کودهای شیمیایی برای سال آینده به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام نشده است زیرا جزئیات آن در حال بررسی‌های کارشناسی در کمیته‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه چه کودی و به چه میزان کاهش می یابد مشخص نیست اما تصمیم کلی برای کاهش قیمت این محصولات گرفته شده است و به زودی قیمت جدید این محصولات برای سال آینده ابلاغ می شود.

 مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ادامه داد: یک شنبه هفته آینده جلسه ای در این ارتباط با حضور معاونین وزیر جهاد کشاورزی برگزار می شود و قیمت این محصولات نهایی و ابلاغ می شود.

وی در پاسخ به احتمال تغییر قیمت کود اوره یارانه ای تصریح کرد: قیمت جدید این محصول نیز برای سال آینده در حال کارشناسی است تا بر اساس افزایش هزینه‌های تبعی تولید نظیر حمل و نقل، تخلیه و بارگیری، کارمزد کارگزاران به روز شود.

رسولی گفت:  قیمت این محصول (کود اوره) در یک سال و نیم گذشته برای حمایت از کشاورزی تغییری نداشته و آخرین مصوبه قیمت این محصول برای سال 98 است. 

دستور مهم وزیر جهاد کشاورزی درباره کود‌های شیمیایی؛ کاهش قیمت در راه است؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از تولید ۱.۵ میلیون شاخه گل رز به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، منوچهر شایسته با اشاره به تولید گل رز در سطح استان اظهار داشت: سال گذشته 1.5 میلیون شاخه گل رز در سطح استان تولید شد که این میزان از سطح 1.5 هکتار از گلخانه‌های استان  برداشت شده است. 

وی گفت: قیمت هر شاخه گل رز در استان 25 هزار تومان است که علاوه بر داخل استان برای فروش به استان‌های مشهد و تهران ارسال می‌شوند. ارزش یک میلیون و 500 هزار شاخه گل رز تولیدشده در استان 37 میلیارد و 500 میلیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: ارقام موجود گل رز در استان هلندی، زرد، سفید و قرمز است که در گلخانه‌های استان 12 نفر مشغول به کار هستند.

محمدرضا اکبری نیز از رشد 51 درصدی تولیدات گلخانه‌ای در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح 93.5 هکتار از گلخانه‌های استان بیش از 12 هزار تن  انواع محصولات سبزی و صیفی، 1.5 میلیون انواع گل شاخه بریده، 280 هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و 960  تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت: این میزان نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: ارزش  محصولات گلخانه‌ای استان از جمله  گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی 796 میلیارد و 800 ملیون تومان است که 570 خانوار بهره‌بردار دارد و بیشترین سطح گلخانه استان مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳