Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : بر اساس قانون جهت تسهیل در صدور مجوز، مراجع صادر کننده مجوز مجاز نیستند متقاضی را درگیر استعلام‌های متعدد از دستگاه‌های مربوطه کنند بلکه این فرآیند باید بصورت الکترونیکی بصورت مراجع صادر کننده مجوز صورت گیرد.

بهزاد باباخانی گفت : رویکرد دولت در خصوص اجرای قانون برای صدور مجوز‌ها در گام اول تولد آسان کسب و کار‌ها و در گام دوم رشد سریع آنهاست؛ بنابراین برخی مسائل و اشکالات موجود مربوط به گام دوم یعنی رشد کسب و کار‌ها است که در آن مرحله باید اصلاحات لازم برای تسهیل رشد مجوز‌ها از جمله در بیمه و مالیات صورت گیرد، اما در گام اول تمام تمرکز و اهتمام بر رفع موانع در صدور غیر حضوری و الکترونیکی مجوز‌های کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رویکرد جدید با آسان شدن دریافت مجوز، تضمین موفقیت یک کسب و کار به عهده متقاضی گذاشته شده بنابراین باید برای متقاضیان کسب و کار تبیین شود که با دقت و محاسبه همه شرایط برای شروع یک کسب و کار و درخواست مجوز اقدام کنند.

در گام اول برای جلوگیری از سوء استفاده و تقلب، دفعات امتیاز دهی محدود شده است، اما در گام‌های بعدی (با تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت خوان بی هویت) ترتیبی اتخاذ خواهد شد امتیاز دهی به مشتریانی محدود شود که از طریق این دستگاه‌ها از یک کسب و کار خریدی انجام داده اند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه صدور مجوز مجوز کسب و کار کسب و کار مجوز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها