Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان – شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت داد با افزایش خدمات داخلی بر روی پلتفرم‌های زیرساختی کشور، زمینه بهبود کیفیت و سرعت در شبکه ملی اطلاعات را فراهم آورد.

شورای‌عالی فضای مجازی در جلسه عصر چهارشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی، کلیات طرح توسعه زیرساخت‌های خدمات الکترونیک کشور را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس زیرساخت‌های خدمات الکترونیک کشور با هدف رفع نیاز داخلی از خدمات الکترونیکی گسترش و ارتقا خواهند یافت به شکلی که سکو‌های داخلی بتوانند نیازمندی‌های ارائه خدمات عمومی و دولتی را برطرف کنند. این طرح در راستای ایجاد زمینه حمایت و توسعه کسب و کار‌ها و خدمات الکترونیک داخلی اجرا خواهد شد.

همچنین شورای عالی فضای مجازی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت داد با افزایش خدمات داخلی بر روی پلتفرم‌های زیرساختی کشور، زمینه بهبود کیفیت و سرعت در شبکه ملی اطلاعات را فراهم آورد.

براین اساس وزارت ارتباطات مکلف شد با برنامه ریزی دقیق، ظرف ۶ ماه تغییرات قابل توجهی را در خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات فراهم آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات دولت وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی، باید موانع و مشکلات را رفع و به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بست.

رضازاده گفت: در شان نظام اسلامی نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شان و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی، باید تسهیل‌گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر کمک کنیم.

کد خبر 6088840

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی