Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «خواهران کوچک ایلوریا و مرد کت شلوار مشکی» اثر استیون کینگ نویسنده آمریکایی و برنده جوایز اوهنری 1996 و برام استوکر 2002 است. او دارای بیش از پنجاه اثر است که همگی آثارش در اکثر کشورهای جهان جزو پرفروش‌ترین‌ کتاب‌هاست. آثار ادبی استیون کینگ در گونه‌های وحشت و خیال‌پردازی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، داستان «خواهران کوچک ایلوریا» در واقع پیش‌درآمد کتاب‌های دنباله‌دارِ هفتْ قسمتی برج تاریک اثر استیون کینگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان‌های حماسی برج تاریک بازگوکننده‌ی ماجراهای رولند دِشِین اهل گیلیاد، آخرین بازمانده‌ی نسل هفت‌تیرکش‌های بااصل و نسب و شریف، در پی برج تاریک است. کینگ با استفاده از ذهن خلاق و تخیل قوی‌اش برج تاریک را نگاشته. فضا، نام‌ها، افراد، مکان‌ها و کلیه‌ی عناصر موجود در این کتاب‌ها کاملاً تخیلی است. ژانر برج تاریک تخیلی، علمی-تخیلی، وحشت است. گفتنی است، بسیاری از آثار دیگر کینگ به‌نوعی در ارتباط با برج تاریک است- حال یا با اشاره به مکان یا فرد خاصی یا ماجرایی مهم.

کینگ، برج تاریک را مهم‌ترین اثر ادبی‌اش می‌داند. برج تاریک مکان‌ها و زمان‌های خاص خود را داراست. دنیاها، نام‌ها و فضاها برای ما آشنا نیست. حتی نام فصول آن نیز متفاوت است.

مجموعه ی برج تاریک به این صورت آغاز می شود که رولند اهل گیلیاد، آخرین هفت تیر کش شریف دنیایی خسته و به گونه ای شگرف، تغییر یافته در جهت منفی، در پی جادوگری سیاه پوش است. مدت هاست که رولند به دنبال والتر است. در قسمت اول این مجموعه، او سرانجام به والتر می رسد. هرچند ماجرای این داستان-خواهران کوچک ایلوریا-زمانی اتفاق می افتد که رولند هنوز در پی یافتن رد و اثری از والتر است...

روزی از روزها داشتم با یکی از دوستانم صحبت می کردم، او در بین حرف هایش به این نکته اشاره کرد که پدربزرگش اعتقاد داشته-کاملا ایمان داشته، ایمانی راسخ-که با چشم های خودش شیطان را در جنگل دیده، سال ها پیش، اوایل قرن بیستم میلادی. پدربزرگ دوستم گفته بود، شیطان قدم زنان از داخل جنگل بیرون آمده، و درست مثل آدمی معمولی شروع کرده بوده به صحبت کردن با او. پدربزرگ که خودش را از تک و تا نینداخته و خم به ابرو نیاورده بوده، متوجه می شود، مردی که از جنگل بیرون آمده، جفتی چشم سرخ درخشان و شعله ور دارد، و بویی شبیه بوی گوگرد نیز ازش به مشام می رسیده. پدربزرگ دوستم خودش را متقاعد می کند که اگر شیطان بو ببرد که پدربزرگ حقیقت را فهمیده، و از قضیه ی شیطان بودن او آگاه شده، درجا می کشدش، بنابراین تصمیم می گیرد، وانمود کند که اوضاع روبه راه است و متوجه هیچ چیزی نشده، و به این صورت خیلی عادی مدتی با شیطان حرف می زند، تا این که بالاخره می تواند، فلنگ را ببندد و برود. برای نوشتن داستان مرد کت و شلوار مشکی از خاطره ی دوستم الهام گرفتم...

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر برج ذهن زنان جنگل برج درآمد زنان فرهنگ و هنر کشورهای جهان معرفی کتاب استیون کینگ استیون کینگ ی برج تاریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است

ردنپ عملکرد KDB را فراتر از این دنیا می‌داند.

طرفداری | جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، از کوین دی بروین، ستاره منچسترسیتی، تمجید کرده است و او را بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر می‌داند.

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای اسپورتس و با تمجید از عملکرد فوق‌العاده کوین دی بروین در بازی مقابل برایتون گفت:

عملکرد او استادانه است. در هماهنگی با فیل فودن و کاری که او در زمین انجام می‌دهد فوق‌العاده است. ما بزرگان زیادی را دیده‌ایم، مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره، اما دی بروین از آنها هم بهتر است. او کارهایی انجام می‌دهد که فراتر از این دنیاست. پاس‌های او بی‌نظیر و استعدادش خارق‌العاده است.

هر بار که او را تماشا می‌کنم، از او شگفت‌زده می‌شوم. شما به الگوهای خوبی نیاز دارید. عالی است که فیل فودن هر روز کوین دی بروین را می‌بیند. فقط سعی هر روز چیزی از او یاد بگیرد. شکی نیست که فیل فودن اگر به این خوبی بازی می‌کند، دلیل آن درس‌هایی است که از دی بروین آموخته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است